Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Knylan: Här är en annan tränare som ryktades till oss. Han sa nej till HVs A-lag för att han vill göra avtryck. Gör man det i Timrå? Verkar i alla fall som han går tillbaka till HVs juniorer.
Thelin som huvudtränare i Timrås A-lag känns rätt tveksammt. Snarare något juniorlag.
SMÅLAND:
Jag tycker inte att sex är viktigt. Och jag tycker inte att det är viktigt i något avseende. Varför måste folk hålla på och ta på varandra hela tiden? Jag har aldrig förstått det där...
SMÅLAND:
Själv är jag nu förlovad en fjärde gång. Denna gången med flaskan. Men det är fan inte det sämsta. Kärringar är mest till besvär. Och det där med barn... Det är ju det sämsta vi har i det här samhället!
mikenomad:
Själv har jag aldrig gift mig och tänker aldrig göra det heller. Känns liksom bara överflödigt. Men det är jag det. Däremot har jag varit förlovad tre gånger, så det finns la en viss ambivalens i det där... : )
SMÅLAND:
Nu visade det sig att det var helt kasst med flygavgångar på Annandag påsk, så därmed är det omöjligt att hinna iväg på MFF vs DIF den dagen. Och då blev det ingen fotboll i Malmö för mig heller... Fan heller! : (
Jävel! Lyckos dig alltså...
Kapten Lindow:
Ja, om det nu är så att DIF-snubben var helt oskyldig så är det ju lite extra förjävligt. Just det där att han blev brutalt nedslagen bakifrån och sedan blev sparkad på och allt möjligt av flera andra när han låg medvetslös på marken. Det är så satans fegt! Jag kallar det fan inte att slåss som en man i alla fall och inte som en kvinna heller, för övrigt...
DJ Hemp:
Vidrigt med våld. Har ni ca 13 minuter över så rekomenderar jag den här filmen.
www.youtube.com/watch?v=swC1ERxkkBYKämpa på Niklas Håkansson!
stoff:
Kan inte du slanta upp någon av alla de miljoner du drog in på att spela emot Timrå i KS?
Sen ska man ju väga in att varken jag eller någon av oss egentligen har sett honom, men det är ju det som är poängen med detta. Någon river tourettesmässigt av ett namn och vips så har denne satt massor av människor i aktivitet.
mikenomad: 187 cm och 90 kilo tung rightfattad högervinge med jämtländska rötter. Snittat runt en poäng per match under senaste åren. Det kunde ha varit värre. Sinnessjukt löst rykte, ojoj, men fullt rimligt.
Stämmer det så vädrar jag någon form av ambition att tänka till gällande special teams redan i lagbygget. Där har man ju kanske haft lite att önska under de senaste åren. Då skulle vi i så fall ha två högerfattade forwards som verkar kunna göra mål. Det ni.
Jag gillar ryktet.