Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Knylan: förhoppningsvis så har Nubben bra koll på honom hur som helst, han har inte lirat så jävla långt bort så..
I övrigt undrar jag om man väljer att satsa på Iilahti eller Norja eller kanske ännu viktigare (för bägge två är bra målvakter tycker jag) hur tränar-konstelationen ser ut till nästa säsong. Det känns viktigt att få ihop ett tränarpar nu som kan stanna ett tag och bygga upp laget på lite längre sikt. Det går inte att byta tränare efter varje säsong och förvänta sig framgång.
Knylan: Denna post från Jens Westin där han skriver: "En fredagsöl och välkomnar broder till Timrågänget" talar ju mycket för att det är sant.
Samme "Timråkollen" som fått fram den bilden. Vem står bakom den Twittersidan egentligen?
dr-nix: Jag har inte den blekaste aning. Statistiken säger ju i stort sett ingenting heller.
Undra vart Kim Lennhammer tar vägen förresten. Ser man enbart till siffror så bör han vara intressant för väldigt många klubbar. Vi skulle väl inte må så dåligt av en stor högerfattad back med offensiva skills heller, men vet inte det står allra högst på priolistan.
Redigerad kommentar
Roffe blir inte kvar vad det verkar.
Vi har faktiskt en liten chans på SHL nästa år om vi lyckas toppa formen vid rätt tidpunkt, se på Rögle. De låg länge sämre till än Timrå i hockeyallsvenskan. Jag tror faktiskt vi kommer topp 7 nästa säsong!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
mikenomad: Intresset kommer sig av att nya lag kommer upp och åker ned. Se på Skellefteå, Växjö, Örebro o.s.v. Annars blir Elitser... Eeehh, jag menar SHL en liga för inbördes beundran. Spänningsmomenten tas nu bort ett efter ett.
Timrå är inte mer oattraktiva än vad Skellefteå och Modo skulle vara om de ramlade ur.
Jag kommer aldrig "gilla läget", det är för veklingar! ;-) Hoppas på protester till nästa säsongsstart!
Dessutom vet vi inte i framtiden om något svenskt lag kommer gå med i KHL, då kanske det finns en öppning för oss.
Redigerad kommentar
DJ Hemp: Jag kommer bojkotta allt som har med SHL att göra men aldrig laget i mitt hjärta - Timrå IK!
Hockeypamparna och Jörgen Lindgren får förstöra hur mycket som helst, kärleken till Timrå IK kan de ändå aldrig ta ifrån oss.
Redigerad kommentar