Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
gustav9: Det kan ju eventuellt ha att göra med att han inte passar in i klubbens satsning också. Man har satsat väldigt mycket på att vara skridskostarka. Stefan Andersson är väl så att säga motsatsen till det, om man ska vara jävligt snäll.
Nu är det ett annat läge. Stenqvist är väl med stor sannolikhet borta säsongen ut och man måste få in åtminstone en back. Det handlar inte om någon lyxkonsumtion utan att man helt enkelt har sagt att man måste få in en back som ersättare för Steken. Att man letar efter en back är ett faktum. När man uttryckligen sagt det så tar jag det för givet att man också har medel för att värva också.
Ska man gissa att Nubben är där och gräver? Högerskytt och utpräglat offensiv. 20 pinnar under förra säsongen.
Jag får vibbar.
kennas: Jag har inte givit upp hoppet, däremot tror jag att vi befinner oss i en svacka och att den kan hålla i sig några matcher till. Precis som att vi hade 6 raka med poäng, så kan det också gå åt andra hållet.
Det enda som gäller nu är på med blåställen och jobba ÄNNU hårdare!
TRL: Det kan bli så att TIK och bobbarna möts i hissen TIK åker ur och sundsvall går upp ,men,men ??
Jag uppmanar alla Norja-kritiker att studera målsammandraget på Viasatsport.se. Jag kan inte klandra Mika Norja för ett enda av de fyra han släppte in ikväll. Ett direktskott på tekning där pucken passas i sidled innan skottförsöket. Övriga mål kommer till p.g.a ett totalt uselt spel i egen zon. Ett spel som vi även fått se prov på på hemmais. Det drälls med puckar, man passar fel och ger motståndarna klara mållägen.
Varför ser det ut på det här viset?
250kg kärlek: Klubben får väl göra som M-Real gjorde med Wifstavarv...Sälja allt av värde i fabriken till Asien...Kanske det går att demontera och sälja hela E On till något rikt arabland där någon shejk vill starta upp hockey.
Den ränta man pratar om torde ligga på de 40 miljonerna som återstog av de externa skulderna efter förra årets rekonstruktion. Kan man kanske gissa på 3% vilket skulle motsvara 1,2 miljoner per år i ränta