Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Hälge:Tror att det är bäst att ställa dessa frågor öga mot öga. Lars har färmågan att komma med luddiga och undvikande svar.
Någon supporter borde väl träffa Lars...
Redigerad kommentar
Hälge: Målvakt måste vara prio ett, backsidan nummer två och forwardsidan... nja, det känns inte lika akut. Tittar man på de forwards man har i truppen så borde det gå att pussla ihop två kedjor som producerar och sedan får resten användas till noll-noll-enheter. Emil Pettersson och André Hult kan användas som centrar. Både Johan Persson och John Westin kan göra mål, och Ludvig Nilsson och Per Hallin/Anton Wedin kan bidra med hårt jobb och viss offensiv spets.
Jag menar att det finns offensiv spets för att vinna matcher, men inte om man släpper in fyra mål i snitt. Om det blir två lån från Modo och Robin Perssons skada blir bättre snabbare än beräknat så känns backsidan acceptabel. Men det måste komma in någon mellan stolparna som laget vågar lita på. Svårare än så är det inte.
Pär:
Får jag gissa att man lånar in en ung lovande back som INTE väger över 90 kg ?
Andersson:
Timrå - Sundsvall då...
Det är spännande, för man har ju ingen aning om vilka som är bäst när de norra lagen helt plötsligt ska möta de södra i kvalet.
Redigerad kommentar
Patrik Källstr:
Timrå - Troja vilken rysare ......
om nu inte Timrå får en sensationell formtopp i 14-15 omgångar så ....
Jag tror på dessa fyra lag från Div 1 i kvalet:
IF Troja/Ljungby
Huddinge IK
IF Sundsvall Hockey
IK Pantern
Hoppas givetvis på Skövde IK, men det händer aldrig!
DJ Hemp: Det där kan vara något av det roligaste Modo Hockey varit inblandade i sedan Hasse Andersson sa att "detta är en början på en dynasti" efter deras SM-guld och de åkte ut med dunder och brak i kvarten säsongen efter.
En obegriplig rekrytering, är det jag vill komma fram till. Om inte lagets kräftgång handlat om att man haft för omysig sammanhållning i gruppen, då kan säkert Perra tillföra.
Redigerad kommentar
Om nu det värsta skulle inträffa , vilket det lutar ut rätt kraftigt ..... så här går kvalet till har jag hört / läst .
6 Lag
2 lag från Allsvenskan
4 Lag från division 1
10 Matcher
Topp 4 spelar Allsvenskan 2015/2016
Kongo: du har så klart rätt men en kommun ska inte driva restuarang oberonede om det ingår i en ishall eller inte. som arenan är bygggd nu är det inte självklart att kommunen ska göra ett rakt övertagande. det är väl därför TIK påstår att dom håller på att sälja ut dessa delar vilket är klokt om ett kommunalt övertagande ska kunna ske.
Kongo: knappast, lånen är det samma trots färre intäkt?
Att ha en restuang för 300 pers i lokalyta lär knappast påverka antal toalettspolningar.....
ASA:
Varför gör dom det när dom vet att Norja släpper in skott där det är mkt trafik ?