1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607378 inlägg · 6214 ämnen
« · 1728699 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: U20
OlliJanne: Jimmy! Du kanske kan skriva några rader vid tid om juniorlaget?

Sv: Timrå IK - AIK 2016-02-22
Jåkkinen: Lite komiskt att Hamrin påpekade att ST jinxa målvakten med att skriva en positiv artikel innan match..

icing: Mattsson var hel igår när ST pratade med honom går att läsa på Twitter

Jåkkinen: Kan inte hitta någon info nånstans...

icing: Ojsan hoppsan, vad händer!?

Aj Aj, illavarslande line up, Öjdal och Ohre som burväktare....Vad har hänt med Mattsson??

Känns inte som vad vi behöver ikväll

Sv: Apropå nånting...
palleparling: Mm, verkligen!

Jåkkinen: ja. nyss skiljde det typ 5 procent. hoppas det går vägen!!

palleparling: Dahlén ligger på 44% Kovacs 36 och övriga 11 och 9.

alla som har twitter (det kanske går utan twitter också), gå in och rösta på Jonathan Dahlen i guldgallret på cmores twittersida. Just nu leder Dahlen med någon procent mer än Kovacs, så kom igen!

Är det nån som ska till Happyranna på söndag?

Tobbedahlstedt: På plats redan.

Tobbedahlstedt: eller någon annan som åker upp från Stockholm?

El Maco: åker du upp idag?

El Maco: Upplagt för snålspel bigtime från vår sida. Minimera misstag, bra målvaktsspel, ställa om snabbt och sätta våra chanser e vad som gäller. Just do it!
Men nog kryper publiksiffran upp en bit till, 3000-3500? Menar vi går ju typ som tåget så vadå haha

Tajt match. Mattson fortsätter med storform och vi stjäl ett par mål framåt. Vi vinner. 2500 åskådare.

El Maco: tackar!

Söderöver: Ja utan Jimmy Hamrins blogg har man ju jävligt dålig koll på hur J20 och J18 går.

Timråit H-sand: Blir det kvalspel så kommer dom klara det galant. Lagen under är dåliga

palleparling: här

El Maco: men vafan hur hittar man vad man har för pubilksnitt då??? för jag räknade ut allt själv och vart typ 2300 (lite mer)

palleparling: vi har 2430 i publiksnitt. Står på swehockey. Budget 2800 har jag hört. Hur ekvationen hänger vet jag inte. Men som så mycket annat var ju budgeten från tiden innan arenan såldes.

Matchen ikväll borde ju dra upp snittet kan man tycka.

apropå nånting.. men vad hade vi för budgeterat publiksnitt denna säsong? räknade nyss ut att snittet ligger på 2300 nånting...

Har ni börjat tagga än?

T T: Naturligtvis är det dessvärre som du skriver att det är mycket stor risk för fortsatt spel efter 18 omg och då med kvalspel för att hänga kvar. Får väl hoppas på stark avslutning där också...

Timråit H-sand: Färdigspelat för J20? Om det vore så väl. Det är stor risk att dom måste kvalspela för att hänga kvar i serien.

Söderöver: Ser tufft ut för J20. Timrå fem matcher kvar. Har just nu 8 poäng upp till sjätte platsen som innebär att man har chans att nå playoff. Skulle tro att det lär behövas minst fyra segrar då om det ens räcker.
Elias och Dahlen skulle behövas men det lär det ju inte bli något av så förmodligen är det färdigspelat efter 18 omg!
J18 ser det ju lite bättre ut för. Synd att man torskade mot MoDo i lördags men förhoppningsvis blir det väl nån form av vidarespel där.
Och förhoppningsvis blir det även spel för A-laget efter 28 februari! Vore ju grymt härligt i så fall. Skulle betyda mycket för framtiden det att få lite positivism efter allt djävulskap man dragits med en tid nu. Så vinst över Råttdjävlarna imorgon nu till att börja med!!!
KOM IGEN NU!!!

Jag ser att J20 har spelat sig till riktigt dystra förutsättningar iår...

Är det många poäng kvar att spela om eller är det snart slut?

J18 ser juh ut att gå lite bättre iaf är det rätt uppfattat?

El Maco: äh den uppsättningen funkar väl? EP nätar hur som helst...

;)

Nu har uppladdningen inför slutspurten börjat..
Sitter här med ett glas Jim Beam och analyserar det som komma skall..
Om en vecka kan sessen vara slut...
Jag vill inte det..den tredje sessen i följd...
Jag fix att int..
Inatt ska jag ladda med Z mot Lunkan...
Låt oss få gå i rus i vecka framåt med MEKKA som gräddet på moset nästa sönnda..
Imorgon kommer Kapten tebaks och blir frälsaren..
Jag längtar redan till tolvslaget då nästa vecka börjar..
Nubbens vecka i rött o vitt i nöd och lust och i vått och torrt ALLTID!!!

Söderöver: Elias lirade vinge med Sirén som center. Ombytta roller eller flummig swehockey?

{7566}: mm precis! Använd honom sparsamt såvida man inte får det att fungera imorgon. Då kan Hallin användas som injektion isst...

Sedan är det lite oklart vad Roger menar med juniorer vilka spelade mot Örebro? Elias gjorde mål såg jag.

Mer då?

Var Sirén med också?

Jag gillar formationerna med nu!

Känns som om det finns spets i alla utan att vi blir överkörda i defensiven. Det hänger dock lite på vilket backpar som lirar ihop med vilken kedja men det är ju upp till Jens/Roger att vara med där...

Söderöver: Sätt Hallin på bänken som extraforward. Finns ingen anledning till att han ska in i någon kedja nu då vi är ett vinnande lag och alla kedjor bidrar på sitt sätt.

Timrå IK - AIK 2016-02-22
Jag tar mig äran att skriva igång den här matchen som känns lite mer avgörande än de tidigare även om den inte är det kanske...

Jag menar 3p matchen mot Tingsryd var väl lika viktig egentligen?

Jaja here we go!

T o m J20 vinner. We're on a roll!

AIK hur ju vunnit mykket nu på sistone..
De kan väl ge oss en vinst imorgon..
Jag vill ha MeKkA i år..

Modano: Make sense. Klartext.se

hubbenorlen: ok då bulla till andra chansen och Tjobba direkt med 74 Gerhard

Modano: Det där var väldigt svårt att förstå.

EXPLORERSMÅLAND: lägg ner tant festivalen alla dollar på TIMRÅ IK eller inget . Hoppas Gert fylking vinner eller någon av monteringsspecalisten töva janne ko jonny mfl

El Maco: Ser att Zlatan å Gudetti varit heta ikväll!!!

El Maco: Aj aj å jag som satsa på Lindarwen ikväll :-(

El Maco: Cupspel i Hollänska ligan?

EXPLORERSMÅLAND: Zia och Ajax till final. Några andra till andra chansen. Lindarw sist.

Har varit insnöad idag..
Hur har der gått ikväll?

Frella: att jag äntligen ser en hemmamatch? Taskmört.

El Maco: rätt härliga slängar ändå...

För några veckor sedan satt man och grubblade över om vi skulle klara kvalet neråt i seriesystemet...

Nu känns det som om vi har hugg på Shl till nästa sässe...

Sjukt...

TIK-syndrom

El Maco: Sämsta som kunde hända för oss? Om man nu ska vara så där lagom optimistisk...

Gorkyman: AIK är i ett jävla slag. En Riktigt Svår Match. Men vi har spelat bra ett tag. Och AIK sitter och myser och äter praliner efter att ha kissat på Löven. Så vi tar dem. Och jag är i isladan för första gången i år. Kom du med.

El Maco: Å nästa omgång blir hur intressant som helst, mkt som kan hända där, med nästan bara nyckelmatcher. Tips vinst B-Löven, Timrå, Almtuna, BIK, Pantern, LIF och VIK

« · 1728699 · »