Tikkare: Ujujuj... det där är något jag hoppas vi inte ska få nedtryckt i halsen till våren av skadeglada fans från diverse andra föreningar. Ni vet, den enda sanna glädjen är skadeglädjen. Det har vi ju själv praktiserat duktigt på en spelare och på hans nya lag...
hubbenorlen: Kan du inte bara lägga ner din personliga vendetta. Det tillför inget till någon annan här inne. Ni tycker olika bara. Låt det stanna vid detta. Vi håller ändå på samma lag. Skaka inte trädet om du inte gillar äpplena.
Olli Nomadinen : dom föll med hedern klart i behåll. Kunde lika gärna slutat oavgjort. Om det här laget åker ur SHL ska jag gå från sthlm till Timrå näck. Risken är minimal.j
{297}: Jag köper att de kontrollerar oss bra, men nog har vi mer än en chans att göra mål. Vi kan gärna förlora alla matcher under grundspelet om vi spelar så här. Vi kommer ändå sluta topp 8 med det här spelet. Nästa match blir också tuff, men vi har chans att vinna alla.
erathoo: finns inget lag som så effektivt plockat fram dom dåliga sidorna från vårt försvar som LHC. Kinnvall tycker jag gör en ok match men Molinder, Drugge och hardegård har det tufft. Nä vi möter det bästa motståndet hittills, lhc har ett moget spel som vi inte rår på. Hade vi haft 1-2 inför tredje så hade vi haft chans på poäng. I tredje får vi spela mycket i deras zon men det var väl egentligen bara ett läge som blev farligt? Dom kontrollerar oss rätt bra.
{297}: åsså kanske det näst bästa laget på lördag...vansinnigt svårt spelprogram vi haft i inledningen känns det som. Att vi ändå står här med 12p är inget annat än GRYMT!
Kerstin_k: Tråkigt. Slarv och strul när vi ska skapa tryck. Tycker Kinnvall slagit lite slarviga passningar idag. Jaja ..tycker att det är mycket positivt idag ändå. Nya tag på lördag mot ett DIF som fått nya NHL förstärkningar och som kommer trycka på rejält mot oss. Kämpa TIK!
Jåkkinen: vi gör ju ett ärligt försök i tredje iallafall men 4 burskydd mellan minut 5 och 3 funkar ju inte när man jagar kvittering. Vi föll ihop på samma sätt som mot lhc förra gången, det tog bara lite längre tid. Nog kan vi slå dom på hemmaplan alltid!
Woody Jokinen: Ser lite ut som sist vi mötte LHC borta. Vi har mycket puck, men LHC trycker effektivt ut oss i hörnen och efter sargerna. Blir inte så många farliga chanser.
Woody Jokinen: fy fan va det här laget imponerar. Ett allsvenskt lag enligt expertisen och håller jämt skägg med SHL just nu bästa lag. Det imponerar. Och med våran andre keeper i mål.
hubbenorlen: vill inte såra ditt ego men jag skriver inte för att göra dig trött. Tycker jag har skrivit massor av positiva saker efter vår fantastiska inledning av serien, du kanske var någon annanstans då...seglandes på något rosa moln eller nåt.
Ni vet, den enda sanna glädjen är skadeglädjen. Det har vi ju själv praktiserat duktigt på en spelare och på hans nya lag...