1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

J20

« · 1913479 · » Till forumet


Sv: J20
Händelserik match ser det ut att ha varit.
Kommentera


Sv: J20
roger_sundsvall: Ny tung torsk för J-18 idag.
Kommentera

Sv: J20
fälth
spelskicklig o snabb med pucken?
Kommentera

Sv: J20
Pontus Englund, back, moderklubb Timrå IK, med 5+1 på 7 perioder i J20. Dominerar fullständigt. J20 påväg mot tredje raka segern, 1-3 mot Mora nu efter första period. Viktigt för framtiden att J20 studsar tillbaka i år och gör en bra säsong.
Kommentera

Sv: J20
Hälge: J-18 hade väl inte lika lyckad start. Känns ju inte bra att forska mot Kramfors.
m.stats.swehockey.se/Game/Events/402251
Kommentera

Sv: J20
Bra start av grabbarna. Returmatch i morgon.
Kommentera

Sv: J20
El Maco: Det kan SHL tacka Tommy Boustedt för som mest verkar för SHL :s välbefinnande än svensk hockey.......
SHL och deras lakej (Boustedt) på svenska hockeyförbundet har som ambition att allsvenskan ska bli så försvagad att ligan kommer att bli en farmaliga.
Kommentera

Sv: J20
Man kan prata om att det är tufft att gå upp i SHL. AIK och Mora fick ju kvala för att försvara sina platser i Superelit. AIK vann med 7-1 och 8-0 mot Nacka och Mora vann med 5-3 och 10-0 mot Tingsryd. De allsvenska lagen som inte är i superelit har ju en enorm begränsning jämfört med oss när det gäller att locka spelare. Samtidigt har lag som KHK och Växjö utan juniortraditioner fått sina platser till skänks. Färjestad som valde att inte ha några juniorer alls för ett gäng år sedan behövde bara ringa förbundet när de ändrat sig och kunde börja om högst upp i seriepyramiden. Sen är det ju så att pengar räknas så väl där har de råd att satsa.
Kommentera

Sv: J20
El Maco: Underbart och otroligt viktigt. Juniorlagen är stommen till den nya satsningen.
Kommentera

Sv: J20
Helgens andra glada besked - J20 slipper kvala för att klara platsen i Superelit nästa år. Stark räddning av säsongen!
Kommentera

Sv: J20
Puckat: Ja, det är ju tragiskt men också ngt som kan bli än mer vanligt med de ökade SHL pengarna. Att man värvar redan på juniorsidan.
Kommentera

Sv: J20
kulltorp: Gick dit för pengarna
Kommentera

Sv: J20
Noterbart är att Axel Sundberg(nu i växjö j-20) ligger 11 i poängligan i superelit topp 10.
Kommentera

Sv: J20
El Maco: J20 har överraskat. Trodde de skulle få det tufft. Både kul och viktigt för föreningen.
Kommentera

Sv: J20
Seger på bortaplan för både J18 och J20 idag. J20 har väl säkrat kontraktet och får kanske spela om SM-guldet istället. J18 är väl klara för slutspel mer eller mindre men jag kan inte strecken i den tabellen. Får de möta ett lag från J18 elit i första rundan medan topp 4 står över den rundan eller hur funkar det?
Kommentera

Sv: J20
Ny j20 seger denna gång mot Frölunda. 4-3 efter vändning i slutminuterna.
Kommentera

Sv: J20
Titta inte nu men J20 vann båda matcherna i helgen och ligger femma.
Kommentera

Sv: J20
kulltorp: Check..
Kommentera

Sv: J20
kulltorp: Man pratar med nån som var med och spelade ;)
Kommentera

Sv: J20
Otto1: Var kan man hitta den infon?
Kommentera

Sv: J20
kulltorp: Verkar som att dom har gjort en bra match spelmässigt också.
Kommentera

Sv: J20
Hälge: Den såg man inte komma. Överraskande och nödvändig. Hoppas det vänder nu..
Kommentera

Sv: J20
Förmodligen en väldigt skön seger idag.
Kommentera

Sv: J20
kulltorp: Spelarmaterialet är på tok för dåligt helt enkelt enligt mig. Tränaren är inte heller nått att ha, står och sover sig igenom matcherna.
Kommentera

Sv: J20
Hälge: Nattsvart, undrar hur Timrå kommer agera här?
Kommentera

Sv: J20
kulltorp: Det ser väldigt tungt ut.Sex skott på två perioder och 0-5...
Kommentera

Sv: J20
Hälge: Jag vet inte hur J18 och J20 ska kunna vända upp denna säsongsstart. Det ser nattsvart ut.
Kommentera

Sv: J20 Kommentera

Sv: J20
Hälge: Oroväckande...
Kommentera

Sv: J20
Ytterligare en förlust. Trist.
Kommentera

Sv: J20
Kongo: Ja, så skulle jag kunnat skriva. Nu tog jag det som en förlust och valde att skriva det så. Ska fundera på min formulering nästa gång.
Kommentera

Sv: J20
Hälge: Eller "Poäng i derbyt". Det verkar sitta något i väggarna som gör att det man kommunicerar oftast är den negativa vinkeln.

Kommunikationen är ett viktigt verktyg för publikutvecklingen.
Kommentera

Sv: J20
Förlust efter straffar i kvällens drabbning mot MoDo.
Kommentera

Sv: J20
Knylan: Det är ett riktigt svagt lag ska sägas, svagaste på länge. Dessutom hyser jag personligen tvivel för tränarduon. För en klubb som TIK så är det livsviktigt att ha juniorlag i de högsta serierna. Nu är det långt kvar men ett negativt kval vid horisonten är ingen vild gissning, särskilt som SHL-lagen har friplatser.

Hur J18 är format det har jag ingen uppfattning om. Gårdagens torsk mot Ö-vik. där man blev nollade, är väl inget att skryta om. Ett Ö-vik som idag förlorade mot Sönsvall med 1-5...
Kommentera

Sv: J20
Hälge: Känns som att det här med usla säsongsinledningar är väldigt vanligt för J20. Jävligt onödigt.
Kommentera

Sv: J20
Tung säsongsstart för grabbarna. Tre raka förluster och 3-10 i målskillnad.
Kommentera

Sv: J20
Krullo:
Verkade så..
Kommentera

Sv: J20
Jämtlandsfil: Han är väl slut efter hela säsongen möjligen. Eller vad tror du?
Kommentera

Sv: J20
Reducerat genom Dahlén genom ett riktigt snyggt spel fram till målet
Kommentera

Sv: J20
Jämtlandsfil: inte ett mål på 2,5 match det har vi inte råd med Elias har väl inte vuxit in i den tuffa stilen än...
Kommentera

Sv: J20
Jämtlandsfil: Möjlighet i PP nu i vilket fall..
Kommentera

Sv: J20
kulltorp:
Nog kunde man väl tänka att #33 skulle vara en av förgrundsfigurerna i en sån här match. Inte än då i alla fall.. :(
Kom igen, 40 kvar!!!
Kommentera

Sv: J20
Herminator: Man får ju inte känslan av att vår supertrio maxar ikväll heller....
Kommentera

Sv: J20
kulltorp: Kom igen nu grabbar. Det är mycket kvar av matchen. En balja och vi är med igen!
Kommentera

Sv: J20
kulltorp: 2-0 till Modo
Kommentera

Sv: J20
KniveN: Följer matchen på live arena. 1-0 till Modo efter 15 min i första.
Spelet böljar, helt jämnt.
Modo starka i försvaret, känns inte dom att vi kommer in riktigt på kassen.
Näe...blir torsk det här...
Kommentera


Sv: J20
El Maco: avd. nörderi:
Norrlandsmästerskap U15 i Ånge i helgen.
Första matchen Medelpad - J/H 5-2.
Hata Medelpad, Älska Timrå IK! (sonen spelar i J/H U15) :)
Kommentera

Sv: J20
El Maco: Tack! Var inne på LiveArena men hittade inget.
Kommentera

« · 1913479 · »