JonteD: Tycker potentialen genomsyrar hela laget. Vi har tagit sjukt stora steg sen början av säsongen. Om bara jacke kunde komma igång nu hade det inte varit så dumt.
Smokey: sista gången jag år på plats om vi fortsatt ska envisas att spela hardegård i andra PP. Han är inte där ännu. Vi slösar ju bara onödig tid på de
Heisenberg: Efter de första fem då vi fortfarande satt kvar i omklädningsrummet spelar vi bra framåt. Fortfarande lite lamt bakåt som vanligt, men det känns inte omöjligt. Vi är väl så bra som alla andra lag med undantag för sista passet och avslutningarna. Dessutom leder Skellet mot Örebro. Hoppet lever! Kom igen. På liv och död nu varje match!
Herminator: Läser freddan Våran bok tro? Sen tror jag ST pressat han lite med. Ena gången var det en intervju om situationen med Drugge, vips så fick han speltid. Nu för någon dag sen så var det ju en krönika från ST där Jennifer(tror jag hon heter) skrev om att man måste våga ta beslut om att bänka spelare trots att de är trotjänare. Vips så sitte Molinder på läktarn. 😉