erathoo: Var det Gallo som fick mål bortdömt för spark när han var i luften, baklänges? Här får dicken mål på en SOLKLAR (bredsida)sparkrörelse. Det är skillnad på folk och folk för den här korrupta domarkåren.
{8633}: Ja. Tycker de skötte sig riktigt bra i 17 minuter. Sen började de fuska i uppspelen och då blev det farligt.. Men jag är nog lite onödigt kritisk. :)
roger_sundsvall: en (1) sekunds kyla från JP fattades där....en enkel flipp så hade den suttit, han hade tid....men så är det för spelare med lågt självförtroende
Backhandflipp: Ärligt talat så har han varit iskall denna säsong tyvärr. Borde inte vara helt omöjligt att kunna ersätta Olofsson faktiskt(om man går efter preatation denna säsong alltså)
Heisenberg: Jag hoppas att Timrå visar en hel del attityd och jävlar anamma ikväll. Det är viktigt att det finns en bra lagmoral där alla ger allt under hela matchen. Vill inte se någon feg inställning och passivitet för det utnyttjar motståndarna direkt. Om vi spelar bra och krigar för varandra så kommer det att stärka laget oavsett hur det går ikväll även om någon poäng skulle sitta bra.
Andersson: Jag tog ett årskort på Cmore streaming så jag kan se TIK och Giffers på skithuset i telefonen om jag vill! Just nu slog jag upp GT det är ju fasiken vårstämning här i Småland idag!!!
Dröjer då bara några veckor så är han en egen produkt från deras naturliga upptagningsområde enligt SAIK skribenterna här på HS. Om ni tappar honom så hoppas jag för er skull att han väljer en annan klubb.