RocknRolf2: Du kan inte belasta Machulda för skadan. Du har varit tyst hela säsongen till problemerna böjar hopa sig och då är det pinsamt, fiasko, mm. Undra vad som är pinsamt egentligen?
Det som är synd med Machulda är att ännu en avlönad spelare hamnar på skadelistan
Riv kontraktet med Mattias Wennerberg, om machulda blir borta länge, riv kontraktet med han med. Sedan SKA vi värva en grym center och en forward. Ett måste!
Regin gjorde en väldigt läcker dragning i pk.. synd att han inte kvitterade bara.. bör dyka upp på eventuella highlightsrullar så se till att kolla in dom (oavsett resultat)
Ska bli intressant att höra kommentarerna kring våran nye tjeck efter matchen. Ingen i Timrå, varken publik eller ledning har ju sett karln spela i år så
Och vad för ont har Timrå gjort mannen med silverhåret? Han ser bara anti, anti, anti, anti Timrå... Jag har sagt det förr... tyvärr, inte bara en massa skador och sjukdomar, vi ska måsta hantera Virus oxå....
Bra vibrationer..... Ja, Kicki Danielsson, i min hjärna så existerar det ivartfall inte ihop med mannen med silverhåret... Virus. e inte det en sjukdom förresten?????
Kämpa nu TIMRÅ och sy igen käften på silverhåret, snälla.....
Mappe: Misstänker att det kan vara svårt i dag. Men om vi får upp farten som mot FBK hemma senast bör det gå vägen. Frågan är dock om det kommer att hända i dag?
ernie eagle: Bara för att du var så snäll att komma på Sundsvall - Leksand och bidra med 90 kronor plus eventuella fikapengar till vår kära förening så har jag personligen tagit reda på spelaren du söker. Tjänster och gentjänster som man brukar säga.
Nåväl. Spelaren du söker heter Marco Pettersson. Gick som bekant till Malmös juniorlag för att efter det spela 3 säsonger i Odense i danska ligan. Vart han spelar denna säsong är däremot oklart. Rykterna tyder på att han har lagt av.
Välkommen tillbaka till Gärdehov nån dag käre ernie :)
Jag har halvtaskiga vibbar idag. Laget verkade grymt sletet senast mot fbk. Hur mycket hinner man återhämta sig på knappt två dygn? - Hoppas på en jävla massa men jag är skeptisk. Hoppas verkligen på seger men är nog nöjd med en pinne. Ja ja 1.47 kvar till nedsläpp...
En match man längtat efter så länge över att få bevittna spelas idag. Hoppas det blir ett enormt tryck på läktarna idag. Sektion D är armerad och skjutklar!
Friman SR: Hey 08:or! Fick ju offra dagens hemmamatch eftersom det är maiden som hägrar i STHLM ikväll! Men vi måste ju givetvis se matchen på tv. Vilket hak rekommenderas??
General_Moisio: Petitess i sammanhanget... Det viktiga måste vara att sjunga och vråla bort töcket pack som hängde Hedstöm... Applicera halstabletter bara så grejas det lätt som plätten....