1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607257 inlägg · 6214 ämnen
« · 1947650 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Timrå Timrå TIMRÅÅÅÅÅÅÅ

flyt flyt
2-1
stuts

TimraStockholm: Nu vill jag ha en direktkommentar av Modano!

Timrå IK - Brynäs IF 2-0

JonteD: Yeeeeeeeeeeeees.
The Boyce are back!

Jensen_12: Dan såte'n igen!!!!!

jaaassssssssaaaaaa
boyce

Tikkare: Rent ut sagt riktigt klent agerat av Freddan! Är nästan så man hoppas att Brattström lämnar efter säsongen för hans eget bästa!!!
Borde naturligtvis fått betydligt fler chanser!!!
I övrigt bra första period. Frågan är om Blomberg o Olofsson kan komma tillbaka bara!

TimraStockholm: surt, men små marginaler och oflyt denna gång.

Jåkkinen: Straffar i hockey är värdelösa

Jensen_12: Nja såna får man inte äta ju!!!😁😁😁😅

Jensen_12: Anatoma stenciler!!

JonteD: heter det inte anabola steroider?

Jensen_12: Anatomi stenciler!!

Jensen_12: Knockar egen spelare 2ggr samma match är ju rätt sjukt

Jensen_12: Man kan ju inte skämma ut sig som i torsdags igen...
Fortsätt så här nu!💪

Andersson: jag tycker man kan räkna in hållander där också.

Vet inte vad grabbarna käkat eller gjort sedan i torsdags men ikväll ser det riktigt bra ut. Fysiskt spel, vi är snabba på puckförare, defensiven påminner lite om fjolåret där motståndarna hålls ute vid sargerna till stor del.

Timrå IK - Brynäs IF 1-0

uhahl: förvånande att kärringen Danielsson sprätter upp efter mosningen av jalasvaara, Danielsson brukar ju ligga kvar och simma i spökplågor i vanliga fall.

roger_sundsvall: Dan såte'n!!!

TimraStockholm: Kul att vi är helt otrolig i numerärt överläge

jaaaa
palmberg...stekhet

Synct: är det ett skämt detta vi tacklar egna spelare så de blir skadad o tappar puckar i friläge å på de ställer de Svedberg. Är de ute efter shl fallskärmen för de kan omöjligt vilja vara i shl

Webmaster: Skada på Blomberg då..

Timrå IK - Brynäs IF 0-0

Säsongens plus : Wedin , 10 mål av Kinnvall , Palmberg , Salmonsson och Henrik Törnqvist . Kanske nån till . Fler förslag ?

Tack för biljetterna! <3
Uppladdat:

500x0-15503362478651826714338614551886.jpg

Synct: Gått igenom tablån flera gånger men nu hittade jag den . Dök upp nu 5 min innan . Lågprioriterat från Cmore ?

Var f-n är matchen ? Går in på cmore.se men den finns inte . Den ska ju gå på cmore live 3

TimraStockholm: va fan Freddan, ska Bratten gå in i ett kval utan matchtempo?
Är så trött på att Svedberg ska stå varenda jävla match. dålig coachning.

Synct: Brattström förtjänar verkligen att få spela idag. När ska han få förtroendet så att han inte lämnar efter säsongen?

Hälge: Man ställer alltså Svedberg i mål igen... jag vill gärna ha en Brattström i matchform inför kvalet med tack.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Bara att hoppas på att Wedin hinner komma upp i samma nivå!

OlliJanne: Lugnt, Wedda gör 2 mål per insläppt av Svedda. 😉

Sputnik: ursäkta om jag är jävligt taskig men kunde inte motstå följande inlägg. Jag har 3 punkter som talar emot:

*Svedda
*Svedda
*Svedda

Matsg: För att försvara Nubben lite så har han faktiskt sagt att, strategin med bara ungt och Svenskt var för HA. Klarar vi oss kvar så kommer han vidga vyerna och också leta utländska spelare för att ta oss till nästa nivå.

tjobba: Appropå strategi för att bygga ett lag; Mora IK har 12 utländska spelare i sitt SHL lag, (Svenska) Mästarna, köplaget Växjö, har 11.Timrå har 3 stycken; Madsen, Gallo och Jalle. Vi har beundrats av andra klubbar för att vara en riktigt bra plantskola som har fostrat många duktiga hockeyspelare som spelar i olika ligor utomlands och tom dominerar i NHL (Elias P) Men den stora frågan är. har Timrå IK rätt strategi om man jämför tex med Mora IK?

Sputnik: det verkar ju vara en spelare som är i ett lag som skall spela slutspel i allafall, annars hade inte klubben nekat han att gå för skador känns det som.

Kerstin_k: Robinson hade kunnat ha kul mot ett HA lag trots allt. Han är en drömvärvning för egen del. Förhoppningsvis kan Nubben kontraktera spelaren om vi blir kvar i SHL, vem det än är.

Printz målar för Frölunda

Och där gjorde Printz mål

Charlie2: Exakt så , vi har ju en tendens att bli lite små och försiktiga på hovet , oavsett motstånd nästan . Men de är 12 matcher kvar att slipa på backspel samt matchcoachning . Dom bästa för dagen ska spela , även om bänkgrannen gjorde 2 assist förra matchen . Är han kass idag ska han sitta bänk istället

Andersson: Håller med, sen tror jag att hovet med publik kan ge Aik fördel av de randiga. Aik med det trycket på hemmaläktaren kommer gå all in, då gäller det att vårat försvar står pall. Å just nu ser det inte så övertygande ut. Men grabbarna får gärna bevisa motsatsen ikväll mot Brynäs :)

tjobba: Näe, sant. Dubbelt upp. Jag hade missat det där med KHL-anknytningen.

Även om Robinson är en bra back är det ju kanske inte den sortens back som behövs just nu.

Skulle mycket hellre möta O-hamn i ett kval . Inte för att jag tror de blir enklare , men O-hamn har mindre rutin på sånna matcher , dessutom är bortamatcher på hovet otäckt

Olli Nomadinen : håller med till fullo på denna punkt. Ser gärna därför att vi fortsätter spela på samma sätt sista 12 omgångarna

« · 1947650 · »