MixMasterMike: Bara att grattulera än en gång då för Jontes kråka på kontraktet...även om inget är klart ännu...fast fasen vore det nu vara med presskonferens och så. Å jag håller ICKE med "mina" kolleger som klankat å sablat ner honom för han "gick" till er istället...klart som f*n att vi ska hålla Norrlandsfanan högt mot Danskar å fjollträskare!
pettsson: Ok bara det blir innan jul.Timrå får ju ingen guldmedalj när gäller att uppdatera hemsidan iallafall.Sen om får det för att spelar bra hockey det är en annan historia.
ernie eagle: Tror att det är lite "lillebrors-symptom", kom ihåg när Linköping gick upp och de var kaxiga som få och åkte ur lika fort, bara för att ta sig upp igen med "lite" lugnare attityd och meddelade att man skulle göra som TIK för att hålla sig kvar... Sen gick det bättre för dem, men attityden har blivit sämre - minst sagt...
MixMasterMike: Har inget emot Skellefteå. Jag är bara förundrad över vilket engagemang det verkar finnas bland deras anhängare för Timrås förehavanden.
Chippen: Jag tycker nog att vi skall hålla Norrlandsfanan högt och hoppas att det går bra för oss här uppe i ES i år så att vi får slut på "fjoll"-gulden och kan fira ett "riktigt" norrländskt guld fram på vårkanten....
ernie eagle: Inte jag, då vill att svensk hockey ska vara så bra som möjligt. Men det är kalrt. Han kan juh alltid passa in i något lag, omn han får rätt roll
Chippen: Huvudsaken är väl att SAIK har ett tillräckligt bra lag för att hävda sig. Om de andra lagen bara värvar "sopor" så sopar ju SAIK mattan med andra grislätt. Skulle det varit omvänt hade jag jublat som besatt.
hehe ja det verkar så! Fatatr inte varför de måste ha en ny tråd hade räckt med den gamla =)