1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606603 inlägg · 6213 ämnen
« · 767492 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Det är inte utan att man börjar undra lite...
Per HApps: HAHAHAHA!!!! Om det är fallet får vi hoppas att mediabevakning uteblir så inte nån dumjävel kommer på dom och säger det till dom

Dr-Nix: Lite som när dom slutade trea fast skulle vara sist och dåvarande expertkommentator Leif Boork hävdade in till sista omgången att TIK skulle klappa ihop och tvingas kvala

dr-nix:
Vi kanske är som humlorna, egentligen kan vi inte spela hockey, men det har ingen berättat så vi kör på i okunnighet.

Messiah: media väntar på att TIK ska dala i tabellen, man tror inte att laget kommer vara i topp hela säsongen.

I Aftonbladet osv. är TIK inte med bland topplagen iaf inte mentalt, jag tror nog att de fortfarande ser VF, HV osv. som topplag som fått en dålig start på säsongen osv...

Per HApps: mycket sant och väl noterat... också noterat att större delen av dessa matcher är hemmamatcher vilket betyder har jag möjlighet att se dom så är det väl lika bra att göra det på riktigt :) Hade hoppas på lite matcher från södra delen av landet... det är ju inte varje gång man har en möjlighet att ta sig dom 160 milen tur och retur på en kväll som ett möte med Sillstryparna skulle kräva =)

Sv: TIK08 ordnar bussresa till Gävle lördag 24/10
timraw: prova att skicka iväg ett mail till [email protected]

Messiah:
Men nu har ju i alla fall kanal plyss fått upp ögonen och skall börja visa lite mer matcher. Alltid något sa fan när han såg Åmål.

Det är inte utan att man börjar undra lite...
...är det verkligen sant, stämmer tabellen?

...har Timrå IK blivit ett sånt där lag som man alltid hatat som kan kliva in på isen utan att ta av sig skridskoskydden och vinner ändå

...hur länge ska TIK behöva behålla serieledningen och med hur många poäng ska dom behöva leda med innan media utanför länsgränser inte längre kan blunda

...Är svensk infrastruktur så himla dålig att reportrar och annat otyg inte kan ta sig hit

...hur bra är dom egentligen, när allting stämmer perfekt?

...kan Jonte Hedström bli roligare och få en skönare inställning? Är det en möjligthet? (jävla muppar... skrattade så jag ramlade av stolen och höll på att bryta nacken)

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14

bejan: Sitt inte hemma och surfa utan kuta ut till Mommas och sopa idig några pilsner innan du tar vägen förbi Empes.

fd boende på Hjalmar Lundboms vägen samt Bergsgatan

Bo Bly: Inte jag! Bor i Kiruna(lappland)och håller på TIK i vått o toort!!!!!!!

Kerstin_k:

Haha nej hán är verkligen en helyllekille =)

På frågan av reportern: Har du några vänner i Skellefteå? Jag har hur många som helst svarade Jonte och tillägger att de andra är bara jävla muppar !! Som sagt Störtskön =)

Underbart med ytterligare en seger. Man tror inte att det är sant. Jonte, störtskön som vanligt i TV. Man kan inte annat än avguda honom som hockeyspelare.

Heja Timrå!

RocknRolf2: Robban har en inställning som FÅ har ....gör skitjobbet och är en lagspelare av KLASS !!!

Sv: TIK08 ordnar bussresa till Gävle lördag 24/10
Vi är tre som är intereserad av att äka till gävle från stockholm. Vilken tid går bussen? Hur mycket kostar det, och när kommer vi hem? Om det nu finns biljetter kvar...

Så var ännu en härlig seger bärgad. Nu tar vi oss en hutt på finspriten åh njuuuuter.

Taurus: Modo går till slutspel, men SAIK och Mora dalar...
tror jag...

men jag börjar bli full...

lincoln:

Tror SAIK går till slutspel. Modo och Mora kommer att dala.

grymt förarbete på första av Robban. Han håller fortfarande högsta klass

Per HApps:
Ja, Lapsen kan tycka vad de vill. Vi leder elitserien med 8 poäng efter 10 omgångar. Allvarligt talat - är jag packad? I så fall vill jag aldrig bli nykter!

Inser ni att vi har tagit ca 40% av poängen som krävs för ett slutspel!!!

På nått mysko sätt känns det också som att det finns mer att ta av spelet. Vi är nog inte ens i toppform. Men det är ju detta man stört sig på i alla år med FBK, VF och compani. Dvs att kunna vinna skitmatcher utan att glänsa. Jag ser fortfarande fram mot första hemma matchen då vi kan räkna in 7-1... varför inte nästa hemma match.

Innan detta är färdigt är det SAIK och MIF under strecket, men detta kommer nog att bli den jämnaste serien på år och dar. Var så säkra på att Percy kommer att värva. Det blir inte invigning i hans nya lada i ettan, no way.

Idag firar man med glädje ytterliggare serieledningen. Nu har vi minst 6 av 12 pinnar på den här road trippen. Kan bli fler i banjoorkestern till veckan

SKÅL kamrater!

Per HApps: err hockeyligan.se som vanligt..

Länken är en direktlänk och funkar bara med Internet Exploder..

dr-nix:
länk tack!

Per HApps: kolla på highlights-rullen så får du se..

Per HApps: En riktig slag brunk !!! hahaha..............

TIKbiff:
"Johan Anderssson brunkade in en retur från nära håll."

Hur fasiken gör man då?

lincoln:
Det var det sjukaste referat jag läst, stämmer inte direkt med vad man hörde på webradion *asgarv*
Timrå borde fått 50:elva fler utvisningar medans Skellefteå inte borde åkt ut alls tycker jagdårå..

lincoln: detta är artikeln han syftar på.

lincoln: Ett objektivt matchreferat nedan ...

Kan inte låta bli att kommentera jag också...

Matchreferatet på SAIKs hemsida är ju inget matchreferat - Det är mer nått i stil med "SAIKs eftermiddag i rinken". Verkar ju lika objektivt som en MoDo match med Jonasson.

På radion fick man intrycket att första perren gick till SAIK, andra till TIK och tredje jämn. Stollen i Lappland fick det till nått helt annat. Dessutom verkar alla utvisningar på SAIK vara horribla medan dommaren missade en trettio, fyrtio stycken solklara TIK utvisningar.

Men va fan, det är ju deras hemsida - de skriver väl vad skit de vill där.

Lite lustigt att kalla det matchreferat bara...

SKÅL för serieledning - Det blir Lagavouling på det här - Det blir det tamejfan

mike66:

hahahahaha vilken skönhet

30: Hahahaha ge dig nu, jag har annat att göra än att sitta och skriva en massa tok. Nu fick man logga in igen för att visa upp den nylackade skönheten - hahahaha. Sen måste jag in och kriga på MoDos sida -hahahaha

web.telia.com/~u60515279/images/ismaskin_eldsflammor.jpg

RocknRolf2: hahaha nä det är ju lätt att glömma såna små detaljer!!

mikaelkarlsson: Dom gnäller väl alltid på nått däruppe
i lapphelvetet.

mikaelkarlsson: jönsen nämner inte ens att Jonte fick en klubba i ansiktet. solklaraste utvisningen av alla.

mike66:
Love Y.
Hur skulle detta kunna gått utom HAN.....
nu skall jej gå ut me hunden, en som missade sista perioden på hovet pga dj,,, vakter.

Abron:

såg din hemsida mysigt ställe du har...

mike66: Har ni läst matchreferatet på skellefteås hemsida han verkar lite upprörd över domaren  :)

mike66:

hur mår din polare Zamboni rå...den morrar väl nu så här i oktober hahaha
hut många varv har du tagit runt löta nu för att få upp oljetrycket hahaha

Abron: Vi måste alla älska varandra, även Kenta ska älskas.

Nu; Handen på hjärtat - Pyyyysssscchh(nationalsången)

Ha en fortsatt.....

Härligt med seger!! :)

30: Hahahahaha - du är faenimej helt galen - hahahaha. Snyggvä och kastrullhulda går på fruset vatten...

Pucken:
Precis du Pucken... Håller fa,,, me´

mike66:
VI måste älska Kenta,,,,, ELLER ?

mike66: ¨

du jag bor granne med en....har solbrillor oavsett väder ute den killen...han hade lila tajts en dag också hahaha "snyggvä"

Vilken underbar lördags eftermiddag.Alla botten lag vann Malmö,Hv 71,Frölunda och Linköping.Och serie ettan fick 3 poäng,nu leder vi med 8 poäng.

30: Det är jag redan, jag röstade på Sverigedemokraterna - hahahahahaha..

30: Hahahaha - eller tar vi och reser med Vingresor - hahahaha

mike66:
Vem fa,,,, ör Hedström ?????

mike66:

får inte då är man rasist lol

30: årets säsong har varit rena drömmen. Man har gjort allt rätt

RocknRolf2: