Ni behöver inte vara oroliga timrå vinner i kväll, ni är bättre änn Modo nu ska mycket till om modo ska kunna rubba timrå :). Hoppas på en trevlig match i alla fall :)
Jadu, det var inte många posetiva tankar nu. En annan sak jag satt å tänkte på, Verkar som att att åka på Timrås borta-matcher har blivit en drog för väldigt många. Proppat varennda match ju. Fortsätt så ;)
Röda Tallen: Sniff, sniff. Ja, jävlars. Det är faktiskt en oangenäm doft av torsk som når min näsa. En försvarsmekanism, månne?
Logiken säger dock: klar segerchans. Till skillnad från förra traumasäsongen har vi
a) klar chans att vinna målvaktsmatchen, och b) en förstafemma värd namnet.
Dessutom har vi, i år som alla andra år, estetikens och den goda smakens lagar på vår sida. Det kan gå vägen. Det borde gå vägen. Likförbannat: det vibbar obehagligt.
Hoppas på en Timrå seger ikväll då. Tror det blir en jämn och tät match men Timrå kommer vara lite vassare och ha bättre målvaktspel. Skulle åkt ner och se matchen men då hade jag själv träning med Ånge Hockey :/. 2-1 till Timrå
Otroligt fascinerande läsning detta. Ernie har t o m lyckats reta upp Paddis, som förmodligen har mildaste sinnelaget norr om Dalälven. Det är nästan en liten prestation i sig. Börjar likna derbystämning banne mig!
Fet-Ecke: Precis vi är vinnare både före och efter matchen(och kanske på läktaren) MEN det är ju faktiskt teoretiskt möjligt att vi förlorar även om det är helt osannolikt liten risk...=)
Fet-Ecke: Vaddå kom med kommentarer imorgon istället? det är väl bättre att vara en vinnare nu innan match och kanske efter match. Tänk om vi förlorar (gud förbjuder) då har vi varit vinnare innan matchen iaf...=)
Zäta75: Ivar ”guden, nhlproffset” får massa priser? Ett hån mot love härenstam förfan. Utan han hade vi inte varit vidare för fem öre. Orkar inte med Stenberg hysterin