Vi har just passerat 1;a advent och om mindre än 3 veckor är det jul! Så snäääälla, jag ber er, förstör inte den julstämning som börjar nalkas i våra hem. Jag vill inte se sura miner nu när det ska vara en glädjens tid...
Jag önskar Er alla en GOD JUL, och ska nu försöka hålla mig undan gästboken... Jag vill inte förstöra den julstämning jag äntligen får uppleva efter några års tragiska jular...
El Maco: Snick snack. Besök vilken tantig prydnadsaffär du vill... Och även den legendariske El Maco skola finna att tomten numera finns i alla omöjliga och mer möjliga färger... Silver, blå eller tom. mörklila tomtetyper har uppmärksammats när jag strosat förbi den här typen av hemmafrumaffiakulturdödareaffärers skyltfönster.
Rödvita tomtar tycks lika efter som Timrå IK för tillfället.
Så den rödbrandgula halsduken som bars vid Timrås seger över Hammarby någon gång i forntiden, var givetvis inget verk av hårda lysrör och hastigt infall under en språngresa till en ödslig match i skuggan av Globen när man åkt ifrån sin ingråtna t-shirt från den nesliga matchen i Arboga... Nej, nej.
Det var givetvis bara en tidig istrevare i "collorover"
Annars är mitt märke att ligga lågt. Tillbakadragen är min stil... När man står i bar överkropp och skriker på TIK-matcher så är det givetvis bara medias fel att framtoningen ibland kan bli lite märklig.
Macho Maco! Härligt att höra att någon fortfarande vägrar att kapitulera inför hembygdsfarcisternas och kvinnornas prylfixering... Får vansinniga visoner av att Macos lya består av nakna glödlampor banankartonger, överfulla askoppar, åretruntlysande adventljusstake och drivor av vipinbjudningar till obskyra kändisfester som givetvis totalignoreras...
Allt krönt av en obäddad madrass och en häftstiftsfastsatt TIK flagga i fonden.
timraw: Vad göra en julifredag mitt i semestern med ett självklart bad avklarat? Ja, på väg hem från Vivstavarvstjärn tog jag en avstickare förbi Sörberge kyrkogård där jag utan att känna till var spelare #5 ligger begraven tog mig an ... | Läs mer
Vi har just passerat 1;a advent och om mindre än 3 veckor är det jul! Så snäääälla, jag ber er, förstör inte den julstämning som börjar nalkas i våra hem. Jag vill inte se sura miner nu när det ska vara en glädjens tid...
Jag önskar Er alla en GOD JUL, och ska nu försöka hålla mig undan gästboken... Jag vill inte förstöra den julstämning jag äntligen får uppleva efter några års tragiska jular...