250kg kärlek: Familjen är inte i USA, den är i Njurunda! Skit samma, väljer Modin snikmodellen är det hans val. Skatter är för dom fattiga...dom rika har andra modeller!
Bissett19: Möjligt. Elitserien ser ju dock ut att bli kanske tuffare än någonsin, ja, sett till att NHL-lockouten blir långvarig. Bättre då att inte lägga ribban alltför högt, kanske. De fyra "säkra" topplagen, är som jag ser det Frölunda, MoDo, Färjestad och HV 71. Sedan är det ganska öppet om plats 5 mellan i första hand Linköping, Timrå och Djurgården. Sedan blir det säkert stenhårt om sista platsen till slutspel.. mäktar Brynäs med att utmana?? ;)
Helg Ernest: Äh, MoDo eller skitlaget från Ö-vik som jag brukar kalla banjolirarna för ser ju helt enkelt oslagbara ut. Vilket jäkla lag dom har. Det finns inget lag som kan rubba deras frammarsch mot SM-guldet - tyvärr det är redan klart, Vilka dom får möta i finalen är helt ointresant...
orion: Jo, jag vet att familjen befinner sig i Njurunda. Men skulle problemet, specifikt, vara skattepengarna så innebär det väl att Modin inte får vara i Sverige längre än sex månader innan skattefenomenet slår igenom.
Och då lär han packa väskan och åka med familjen till USA igen. Kanske kommer han tillbaka senare, om han är välkommen då vill säga.
Klockrent inlägg kunde inte formulerat det bättre själv