josha840: Det blev väl något att de behövde gräva upp hela isen där i Malmö Ishall då det bildats permafrost under isen och då spelade Pantern i reservarenan. En riktig bunker till reservarena. Och inte långt efter det gick IK Pantern i konkurs.
Psykologisk uppförsbacke-delux att ändå ligga på bra mot serieledarna och sedan får man 5-3 i två minuter! Nu ska pucken in! Meeen man håller pucken i anfallszon och skapar lite skott och chanser fast pucken går inte in...
Frustrerat...
Serieledarna får pp direkt efteråt...
15sekunder senare: MÅL!
Sedan rinner det på...
Hoppas nu att man kan knyta ihop den här matchen så som man inte gjorde mot ssk! För Ohres skull om inte annat...
{297}: Vid avblåsning har bortalaget 5 sek att byta( HD ) tar upp sin arm. Sen har hemmalaget 5 sen.. Arm ner å LD blås i pippan å då är det 3 sek att ställ sig till rätta å tek. Dä gjorde inte Ledin. Sen stöka han innan pucken skull släppas å då åk hann ut!
roger_sundsvall: nu kan vi sluta sukta efter en offensiv back som kan skjuta från blå, ge bara pucken till Carlson. Killen kan ha vilken roll som helst. Sätt honom som materialare också och det kommer att vara NHL-klass på slipning av skridskor och tejpning av klubbor.
Fan vad skönt det är när slägga från blå sitter! Inget klagomål nu på Hardegård, gillar honom skarpt, men: Hade han skjutit slägga där eller hade det blivit det patenterade dragskottet i målvaktens plock?
timraw: Vad göra en julifredag mitt i semestern med ett självklart bad avklarat? Ja, på väg hem från Vivstavarvstjärn tog jag en avstickare förbi Sörberge kyrkogård där jag utan att känna till var spelare #5 ligger begraven tog mig an ... | Läs mer