1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581690 inlägg · 6215 ämnen

Kvalserien 2010

1256924 · » Till forumet


Sv: Kvalserien 2010
Fy f*n vad roligt att Gnaget är tillbaka i finrummet!!!
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
NuMo: Tackar m8!
Kommentera


Sv: Kvalserien 2010
dr-nix:
.. HA-HA
Älskar dig också
Kul att man blev blockad från justin.tv när man använde det då.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
ersson:
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Åkerblom i 6e: Smart! Mycket smart
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
du kan ju förbereda typ 30 olika fönster och sedan bara gå vidare :P
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
dr-nix: Ultrasurf?
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Åkerblom i 6e: bättre att använda ultrasurf.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Haha asso gud! trodde kvällen var klar med hockeygodis, vilken spänning!
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Åkerblom i 6e: Kortet gapar tomt som tonåring ;) Jag får sitta och uppdatera som en dåre när det lägger av!
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
ersson: men en trial (1 dygn dock har jag använt samma kod typ 3 dar nu, hehe (: ) sån där kostar 20 spenn! kan ju vara värt det om du ska skåda något som att någon tar igen 8 hela poäng och vinner poängligan ;)
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Åkerblom i 6e: You need a pro account.... *GAH*
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Kolla matchen gratis här:
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Kevin O Shea: Alltså vad fan.. Nu börjar jag bli nervös! Håll oss uppdaterade!
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Kevin O Shea: Helt sjukt! 5 poäng, och 26 minuter kvar att spela...
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Kevin O Shea: Hahaha, helvete om han går förbi
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
ersson: ...och Sid Crosby har gjort 4 poäng, och har halva matchen kvar.
Än har Sedintvillingen inte säkrat skytteligatiteln!
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Snoop: rätt åt honom efter hans scorpion räddning och storspel i semin mot Timrå 02/03! han stoppade oss på vägen mot en riktig skräll! ....Hör jag Henrik Lundqvist så är det allt jag tänker på ;)
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Tycker synd om King Henrik, en riktig jävla krigare och riktig vinnarskalle.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
T T: Philly vidare!
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
El Maco: Tänkte precis skriva det. Vilken rysardag. Sudden nu, Lunkan verkar omutlig.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010

Så mycket drama idag och då är det ändå ingen som nämnt att NHL-slutspeksplatserna spikas idag och det är 1-1 i tredje mellan Rangers och Flyers. Hyggligt drama det med. Men det finns väl ett annat hockeysnackforum för den nagelbitaren...

Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Kattgubben: ja de blir nog svårt de .. synd .. lite för liten stad för att hålla flera elitsatsande föreningar av klass
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
superfalle:

Varför inte.

Jag skulle inte bry mig ett smack, vem fan bryr sig om en sport där de som har värvat bäst amerikaner för säsongen blir mästare.

Landslag, har vi ens något sådant?
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
superfalle: Visst.. och sen går Giffarna upp i allsvenskan. Fan, hur ska vi lyckas knyta hela bygdens näringsliv till enbart TIK?! :D
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Simmalugnt: ja . tänk om de gick att åka ur högsta serien i korgboll också .. så dom sponsor kronorna kunde komma till timrå .
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Nu får väl HV71 ytterligare ett farmarlag att ösa talanger ifrån kan man gissa..... Inte tycka om
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Limpan:

Egoistiskt? Ja kanske men IFSH kan behöva en nystart.

Då kanske de blir av med dåliga element med lågt hockyintresse.

Gyllar är så vitt jag vet inte ett ord i svenska språket, kanske något vääääldigt lokalt, typ i din trappuppgång.

Späck är enligt wikipedia en typ av fettvävnad som framför allt bildas hos valrossar, valar, sälar och sjökor samt svin.

Jag vet inte riktigt hur du tänkte där.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Limpan:
Bra att du håller de kunnigas fana högt.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Om inte Crosby gör 8p
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Positivt för TIK när nu Leksand missar es målvakt, Prestberg, mycket kan hända nu när Perra går för att utveckla Timrå IK. Skåne och Dalarna en svart fläck på hockeykartan men det skiter vi i, allt måste nu satsas på TIK och j 20 laget även om nu Sundsvall ramlar får vi skicka spelare till Löveni stället. Nu gäller det guldet i es och så en resa till hockey vm...
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
nixXz:

Mycket bra med tanke på att han sög balle i OS.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Man fick ju nästan tårar i ögonen , vilken glädjeyra det blev efter matchen av Tingsrydspelare och supportrar. Man kommer ihåg hur det känndes uppe i Luleå när Timrå gick till slutspel. Men stackars Sundsvall....
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Åkerblom i 6e: Jäkligt skönt! så STORT!
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Limpan:

haha, väx upp lillponken.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Sedin tog hem poängligan i NHL just nu!
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
The Fat Bastard:
Detta visar med all önskvärd tydlighet att det bara finns ett lag att satsa på i regionen, om nu någon trodde något annat.

MODO lyckades ju vinna ett SM-guld utan några div-1 klubbar i den omedelbara närheten.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Limpan: En gång till, tack.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Nu slipper ju Sundsvallfansen åka så långt för att skrika HATA TIMRÅ! det är väl positivt.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
haggen: I slutändan gyllar inte erat späck mot Sundsvall, Timrå ett dugg
Trodde de fanns fler hockey kunniga fans i regionen, men där har jag tydligen fel

Mutta
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Limpan:

Allt som gynnar TIK gillar jag sen resten skiter jag i och Sundsvalls hockey är sånt jag skiter i trots att jag bor i "stan".

SH kan behöva ta nya tag i en lägre division också så på sikt kan det vara bra för dem.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Per HApps:

Klart det är tragiskt med Sundsvall...Dom har ju fått fram många fina talanger ur sina ungdoms och juniorverksamheter t.ex........njae kanske inte dårå. ;-)
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Simmalugnt: Så jävla egoistist tänk, Vi behöver fler hockey lag norr om Gävle
Snar kan ju Småland kalla sig hockey Sverige

F*C*
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Limpan:

När hade Timrå någon nytta av IFSH senast?

Nu lär ju dessutom en hel del sponsorpengar lösgöras.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Limpan:
Men om man ser på tex NSK så har dom producerat 2 NHL-spelare, något som IFSH misslyckats med. Jag kan inte att det är sån tragedi för Medelpadshockey.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010

T T:

:)

Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Per HApps: Den enda som händer är att det kommer att kännas ännu jobbigare att inte vinna mot S-vall.
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
Dream Team: Är det någon som förstår hur dåligt det är för Timrå att inte Sundsvall är kvar i AS, katta?stroff, nä de e sjukt dåligt för mitt-norrlands hockeyn att det inte finns fler lag från de norra regionerna, nu är Småland största hockey mecka i landet, FAN SKIT HELVETE
Kommentera

Sv: Kvalserien 2010
SCA-Cupen är väl rätt överskattat nuförtiden ändå, var uppe 2008 senast. Kul att dricka öl i B-hallen och snacka hockey med Brynäsare och Modoiter, men jobbigt att alltid behöva ha ryggen mot väggen för att ha koll på fulla Sundsvallarsnorungar som varit på match i Stockholm och sett AIK och tror de är Ultras.
Kommentera

1256924 · »