Dr AXA: Mjo, men utan Lello O Pyrret skulle vi inte vara i nåt slutspel öht, man glömmer det i slutspelshettan.
Ikväll som så många andra gånger visar domarna att det behövs 8-domarsystem och det snabbt. Plus att alla situationer måste granskas på video. Maken till skitsäsong av de svartvita har jag aldrig varit med om. Då räknar jag in 04-05 när Rådbjär i planet upp till Midlanda satt bredvid syrran, Timrå skulle spela mot DIF i kvarten och efter den historien så ska det mycket till innan jag accepterar honom som domare igen.
Ska man verkligen ha betalt om man bara lallar omkring och är totalt orörbar?
Tack för i år killar och tjejer, både på planen och på forumet!
Det har varit ett smärtsamt år men vi tog oss till slutspel där vi tyvärr åkte ut mot regerande svenska mästarna. Som helhet OK men man hade hoppats på mer när vi ledde med 3-1.
Det allra jobbigaste är ju att det är fucking sex månader till nedsläpp igen.
Visst, nu kommer det att se ut om HV varit helt överlägset, vilket är så jävla fel. Tacka fan för att de får en massa energi när de fått matchavgörande hjälp av denna patetiska domartrio. Om jag vore på isen nu skulle jag gå in för att köra över packet fysiskt...
Herminator:Man får stanna spelet och göra en bedömning ang. utvisning i efterhand, sen är det beklagligt att det blir fel spelare som får sitta, men de såg ut som att timråbänken va ganska nöjd mad att domaren tog ut fel gubbe, för utvisning är det å det är de inget att diskutera om ellerhur!?
Snoop: Svarat pengar går aldrig över en check. Det finns många andra sätt som t.ex. att få döma viktiga matcher. Imponerande i Tv-nyhetrna idag: HV räknade med att slutspelet skulle ge en vinst på 10 milj.
Montén Python: Jag tror att det kan finnas ett visst mått av överskattning av Juels marknadsvärde från vårt håll också. Är han så het på marknaden att det vore rimligt av honom att kräva en lön som motsvarar det en förstekeeper tjänar ... | Läs mer