Frella: Haha, du är komisk. Nä men Sonnie-Wandie-Hynnie var ju också hemskt, hemskt bra.
Nu var det iofs Nygårds som satt ihop Tenkie-Reggie-Hynnie ifjol i slutspelet så varför inte göra det igen. Reggie och Wandie känns ju också väldigt lika i spelsättet dessutom. Vi behöver få igång 7-13-62 just i detta nu. För finnarna lär väl vara igång nu i och med målen sist? Och för att inte tala om Sonnie som ju också gjorde mål.
Mackelito: Idag är det fritt fram för chansningar och "tokkörningar". Man har absolut ingenting att förlora och skulle det inte gå vägen så har man möjlighet till gris och gnet imorgon.
Ambroo: Jag skulle vilja säga att det är i dagens match vi har chansen, torsk ikväll och vi kan chansa hejvilt imorn för att på nåt sätt bryta mönster.
Per HApps: Jag är skeptisk. Jag förstår inte målvaktsvalet. Finns det ingen "giltig" orsak så finns det ingen som helst anledning att byta. Åkerlund debuterar i ett slutspel i det här läget...hua!
Tycker det verkar som en enda lång transportsträcka till efter säsongen 26/27, då halva truppens kontrakt går ut. Konstgjord andning denna och nästa säsong, och ny sportchef som kan sätta en stor del av truppen inför 27/28. Tragglar ... | Läs mer
Nu var det iofs Nygårds som satt ihop Tenkie-Reggie-Hynnie ifjol i slutspelet så varför inte göra det igen. Reggie och Wandie känns ju också väldigt lika i spelsättet dessutom. Vi behöver få igång 7-13-62 just i detta nu. För finnarna lär väl vara igång nu i och med målen sist? Och för att inte tala om Sonnie som ju också gjorde mål.