1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606911 inlägg · 6214 ämnen
Det finns ingen användare som heter jonas-1

Kvartsfinal 2009

Sv: Kvartsfinal 2009
Heleniz: Så ja, efter en fredag som borde hetat långfredagen är det äntligen dagen D. Jag är sjukt taggad o nervös! Däremot tror jag tvärtemot de flesta andra att det finns skäl att tro på återuppståndelse i händelse av förlust idag. Isf tror jag skrällchanserna är rätt goda på måndag. Sker det kommer jag för all framtid fira påsk den här helgen ist...

Tyvärr gott folk hv vinner med 4-3 i matcher,vill ni ha ut mer glädje av denna matchserie så sätt pengar på hv. kvällens tips 2-6

AndersN: har samma känsla jag med... men inte att hv vinner med 2-6 i dag.. utan på måndag

AndersN: Känns som ett bra sätt att tjäna lite pengar...Spela på Hååååve. Jag ställer mitt hopp till Åkerlund. Hoppas han vart på Beijers och inhandlat lite spik...

Heleniz: gick de bra att sova ? . de gjorde de faan inte här . kan någon säga något positivt lugnande .

Foyn: I helvete eller. I kväll kommer vi att få se en repris på senaste skelleftematchen. Således blir resultatet 8-0. Krossa!!!

superfalle: Vi har ingenting att förlora utan allt att vinna. Till skillnad från SSK, Rögle o Leksand.

Dessutom tror jag som sagt på ett liv även efter en ev. förlust idag. Min känsla är torsk idag men skräll på måndag.

Fast jag har ju gärna fel och att vi tar det redan idag....

och nu är även detta klart ....

Andersson: Blir inte ett dugg förvånad om han nollar HV i dag. 3-0 och sista i öppen kasse. Liv stack när det var 3 min kvar.

Dr AXA: Hehe skön psykning om kommentatorn meddelar något liknande i högtalarna. "Vi ber publiken att vara uppmärksamma på puckar som kan flyga upp på läktaren efter mål gjorda av hemmalaget"

Dr AXA: Haha, det är oerhört hur man älskar sånt här. Liv har ett psyke vi lätt kan rubba på idag, låt det bli så också. Han har oss i ryggen under minst två perioder.

Knylan: Exakt! Psyka den lille Liv så fort tillfälle ges.

Värmningen är över - Backlund står.

Mathias: Äh. Idag är Backe lika bra som i match 1. Liv däremot kommer få det väldigt svettigt och svårt.

Nu kör vi!!!!!!

Mathias: Faaan !

Foyn: Tror nog Challe har bättre koll än dig, då det gäller vem som ska stå

Foyn: Jag tror att Challe resonerar ganska smart när det gäller målvkaterna. Han sparar Åkerlund till en eventuell (Gud förbjude!) sjunde match. Då har Åkerlund en känsla i kroppen från förra matchen han stod, samtidigt som HV kommer ihåg hur han spikade igen totalt när det begav sig sist där nere.

En sån sak kan ju vara ganska smart. Dessutom har ju Backe spelat väldigt bra på hemmaplan. Han är riktigt bra när han är bra. Jag tror att det är ett smart val av Challe.

Skarin:

Ja, vafan, Jag har fullt förtroende för Backlund i dag, tills han bevisar motsatsen.

Han spikar igen i kväll!

Wesse1: Ja det ska bli jävligt skoj idag... Men slänger Backe in en puck idag så kommer jag bli vansinnig ! Tål inge mer tavlor. Å Backe.... Försök att se pucken idag.

Man vet aldrig med Challe heller, när pucken väl släpps så kanske det är Åkerlund som står ändå.

Välkommen till HELVETET, HV71!

Foyn: Jadu är det så Backe får för sej att SLÄNGA in puckarna i eget mål då är det nog många som retar sej på det du;)

Laken: Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem. Åker direkt till E-on och hoppas att det blir som senast jag gjorde det. Kom när matchen spelats 5 min mot Skellefteå och Timrå ledde med 2-0. Efter 10 min var det 4-0. Idag så visar vi hur en riktig klack ska låta. I med och motgång. Forza Timrå.

Frågar igen om bussen, är det inte så att det går en buss tidigare än hockeybussarna?

jonmannen: Nej dom har slutat med värmingsbussarna.

är det kanal5 som gäller för den som inte kan gå på matchen ?????

TimråikPower: Jopps!

Ja här verkar det vara tända känslor,det är bra man är ju nervös så att det står härliga till,men nu jävlar ska det ske,vet inte om jag klarar att se på matchen.

Min syster vänner är ute i väldigt dålig tid för att få tag i biljetter.. Någon som har 2 st stå över? Bra betalt.. ring mig på 0706806269

Vilket trauma !

Kan Timrå vinna två raka (hemma,borta) så kan HV göra det också. Jämnt och tillfälligheter har varit avgörande när Timrå vunnit, två i SD och en uddamålsvinst.

Det kan gå hursomhelst idag, ingenting kan vara mera ovisst än utgången av denna match. Och vilket lag har övertaget ? Timrå har chansen att avgöra för andra matchen i rad , den här gången på hemmaplan. HV krigar för att inte säsongen ska ta slut.

Trycket att avgöra på hemmaplan känns säkert på Timrå, medans det är kniven på strupen för HV. Usch , jag vågar inte ens tippa, kan bara hoppas att Timrå kan samla sig till ett avgörande i eftermiddag och visa styrka när det verkligen gäller något.

U137: Ska bli härligt att höra klacken och hela hallen bära fram laget idag. Hoppas femman har mikrofoner placerade så man får ta del av folkfesten även om man inte är på plats. :)

HV har allt att förlora och kommer köra stenhårt. Såsom de gick ut efter timrås kvittering i förra matchen måste grabbarna vara beredda på denna gång. Inte slappna av. Kenta säger att alla måste spela perfekt om de ska få till en sjunde match, så det måste vi med. Målvaktsdebatten tänker jag inte ens ge mig in på.

Nån som vet läget för Lotvonen?

Nu krabbaderar jag snart av nervositet!
Samt att matchen ska ses hemma ´pga sjukdom....några sabla Jönköpingsbakterier slog tydligen fäste i min rödvita kropp där nere förra lördagen!
Näe låt klockan vara typ halv sju och Timrå står som vinnare i Eon...
Är det för mycket begärt för en tant som i hela sitt liv skött sej(nåja)..
Näe tycker jag inte!

TimråikPower: Håller med riktigt grym taggningslåt inför en viktig match.

Krossa HV!

Vi tror på Jesus!

Welcome to hell!

General_Moisio: förra årets intro var det känsla i

extacy of gold

Fan nu måste vi införa helgstängt, hatar att behöva missa matcher.

Någon som åker bil från Sundsvall som har en plats över? Lite sent ute kanske nu, men provar iaf :)

Skrik er hes nu klacknördar!

TIK hemma ska vinna, det är en tradition som absolut inte får brytas. Vinst i OT funkar det också.

Anonymous: Jag har nog fler nerver utanför kroppen än innanför just nu. Känns otroligt ovisst och nervöst. Hoppas dock att hemmaspelet är lika bra som det har varit under säsongen.

Gudars vad nervös jag är. Giv oss frid - Vinn!

Vad fan finns det som pekar på trendbrott just idag?? Nej, traditionens makt är stor och jag är konservativ, så våga för fan inte förlora idag! :)

NU är det nära!

Ann: fy fan . varför håller man på med de här ?

28 minuter kvar till nedsläpp, NERVÖST!

Kriga Timrå kriga!

Fanzin:

Lycka till !

mattias - 74: tack.. trist med er förlust mot Tälje. Trevligt med liverpoolvinsten dock ;-)

(tjuvkikade lite på din pres.)

härligt Tenkrat!

:D :D :D

Fan vad skönt att just Sundh fick näta!

Kattgubben: Regnar det i jönköping nu så måste det vara gud som pissar

Danfj: For sure! För övrigt är Liv ett svin...

« · 1142126 · »