She: Så tänkte jag också inför förra matchen, men efter insatsen senast är jag inte lika säker. Jag tyckte Ragnarsson var hur lugn och säker som helst i måndags. Även Olofsson hade höjt sig, även om det finns ett par växlar till där.
Olli Nomadinen : Man mår illa nu oxå... kommer att må fysiskt illa inför o under match hela denna period. Ibland är detta en förbannelse... går allt väl till slut så fattar man inte varför man mådde så dåligt för då har euforin tagit över för en lång tid framöver. Må så ske! Giv oss frid... vinn hela skiten!
Andersson: vänta så inte ens i slutspelet kan dom dra igång sändningen 18:45 utan kör fem minuter innan nedsläpp? Jäklar vad mycket man får för pengarna hos cmore...
{297}: Nåja vi betalar ju så att SHL-lagen får ännu bättre förhållanden och ekonomiskt försprång till HA lagen i allafall...
Dags att HA bossen slutar snutta på tummen och sätter lite motkrav. Skall vi supportrar betala samma peng får SHL lagen avvara en varsin mille till varsit HA lag i allafall kan tyckas. Speciellt nu när det skall bli höjning på TV avtalet
Woody Jokinen: Kan verkligen tipsa om lägga lite extra fokus på samspelet mellan Lodin och Olofsson, framförallt nu när Madsen är städgumma i den där kedjan. Det är tvillingnivå på hur de förstår varandra stundtals. Ser nästan ut som tvillingar också.
rabon: tycker det finns en del angenäma detaljer i AIKs spel. Dom är inte i närheten av lika fysiska som Timrå och dom ska ha cred för att dom inte verkar ha skottpengar på våra bästa spelare. Hade förväntat mig att dom skulle spela fult på Dahlén, Lodin osv. men icke.
JonteD: det räknar jag med att dom inte kommer att göra. Möter man dom blir det grisigt. Det skulle vara en matchserie där PW och Svensson verkligen får bekänna färg.
Högintressant kraftmätning detta. Ifjol drog Mitell ner småbyxorna på Jokinen i första mötet, sen var vi helt chanslösa även resterande tre möten. Vi får väl se, men att vi skulle gå in med samma helt ocyniska uppsyn i detta i år ... | Läs mer