Zäta75: Den där matchen mot Hv stör jag mig på fortfarande. Hv var totalt värdelösa och vi borde vunnit men var ineffektiva och helt menlösa. 3 poäng där och vi hade haft ett bra läge nu.
Undra hur pass dåligt psyke spelarna i Timrå egentligen har. Fick ju höra på tv:n att spelarna varit negativt påverkade över oron att får spela negativt kval. Så de radar upp 6 raka förluster istället för att se till och vinna en tidigt istället.
Zäta75: även med vilja och intensitet har vi ju haft förbannat svårt att göra mål så inget är självklart, däremot hade vi ju en del flyt i början av säsongen också kanske jämnar ut sig helt enkelt,vi är nog ungefär där vi förtjänar denna säsong!
Zåsse klubban: Hade vi spelat med den här viljan och intensiteten i skridskoåkningen hade vi varit klara för slutspel för längesen. Synd att vi inte gjorde det utan vaskade 5 matcher irad nu på slutet bl.a.
Nu kan det vara förgäves eftersom Örebro leder mot Linköping
Jadu: du kan inte skylla målet på Hardegård, våra forwards är yra höns i de bytet. Ligger alltför långt ner i banan, vågar eller litar inte på varandra därav för liten box å motståndarbackarna får väldigt mycket tid att sikta.
Hade man försökt någonting efter 5 raka torsk, bytt headcoach eller vad som helst för att få en nytändning så tror jag vi hade varit i slutspel. Då hade man iallafall försökt gjort nånting istället för ingenting. Jag tror man tappat spelarna med märkliga uttagningar osv.