mattias - 74: Vi lär ju inte se många av de Svenska domarna ute på Internationell nivå om man säger så. Lite annan kravbild utanför den mysiga skyddade verkstan som pågår i Svenska domarkåren.
Söderöver: LaLeggia må ha sina brister i ehen zon ibland. Men oj vilken klassback i det offensiva. Hoppas vi får behålla honom, OM vi blir kvar i SHL. 🙏
vonDöbeln: Lite pressad där Lundin ändå, måste säga att detta är Lundins bästa match på länge. Tung i närkamperna och delaktig. Fortsätt jobba på så lär det släppa. Övertygad om att det är väldigt mycket mentalt det skiter sig.
Sputnik: Ibland? Mest hela tiden, Jonathan Dahlen hade varit en klassback i det offensiva också. Har man sämst plus minus i hela ligan spelar det ingen roll vad man gör framåt. Hade helst sett honom forward likt han var i Rögle.
mattias - 74: tänker inte sticka under stolen med att jag tycker leksingarna faller enkelt men det jag tycker man kan ifrågasätta med den domarnivå vi har är vad dom har för påverkan på sporten. Special teams är så viktiga i dagens hockey, med så här svaga domare så tycker jag det är fullt naturligt att spelare, oavsett lag, börjar ramla lite extra effektfullt för dom vet ju att dom får med sig utvisningar. Tycker Lodin i Timrå har visat prov på det flera gånger.