1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582094 inlägg · 6215 ämnen

Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31

« · 2591456 Till forumet


Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Äntligen en tisdagsmatch! Snudd på fulltalig trupp dessutom. Vad kan möjligen gå fel?!
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Knylan:

Lycka till ikväll

Har ni supporterbuss till Dalarna så ta det lugnt

Det är snökaos här ⛄️ 😀
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Knylan: Vad som kan gå fel? Jag vågar inte ens säga vad som kan gå fel, jag bara antar att Murphys lag gäller för oss Timråiter.

Vinst idag hade suttit väldigt fint, särskilt som att vi möter svåra Växjö nästa match. Lite andningsutrymme lagom till landslagsuppehållet vore härligt.

Hållander verkar ha vaknat iallafall, kanske Lander också. Det är bara dags att täppa till lite mer rejält bakåt då, få Dahlén att jobba hårt åt båda hållen och sen sätta våra lägen.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Perreman:
Är det någon som vet något om Hartman. Vilken skada och hur länge han är borta. Han behövs i laget.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Ja på papper har vi en sanslöst bra trupp. Synd bara att hockey spelas på is...
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Rico01: Det blir tufft nu när Leksand vaknat på riktigt.
En fullständig arbetsinsats av alla i laget från första sekund krävs.
KÄMPA TIK !
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
solbacken: Han är borta till minst efter uppehållet. Jag håller med dig Hartmann behövs även om han inte varit lysande så tycker jag att jag märker att vårt spel kuggar i bättre med honom som ligger på och forecheckar som en blodigel.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Herminator: Match på tisdag äntligen! Och vi får se Wedda och Eronen igen, fint! De lär matchas lätt som Ante sa och inte spela jättemycket men ändå. Leksand är bra nu och har självförtroende. Kommer bli långtifrån så enkelt som senast då de inte hade mycket att sätta emot oss. 100% jobb krävs. Från start!

Vad gäller Juolevi så tycker jag att han har gjort vad man kan förvänta sig. Jag menar komma in på stor is matchotränad. Han har ändå gjort 1 mål och haft bud på flera. Positionssäker men har gått bort sig några ggr, men vem hade inte det med en Rindell som tokstöter framåt ofta. Vi får se honom några matcher till innan vi måste bestämma oss, men jag säger förläng som TImrå och han själv också verkar vilja göra. Finns stor potential i denna kille om vi ser framåt.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Rico01: Vi får summera när säsongen är över. Man känner ju lite oro just nu, men med tanke på hur jämn tabellen är så känner nog alla supportrar så. Det är upp och ner bland alla lag. Vinner 3 på raken, förlorar 3 på raken.
3 poäng upp till andraplatsen vittnar om hur jämnt det ändå är.

Det viktigaste blir att hitta den högsta lägstanivån vi kan för att landa topp 6. Förhoppningsvis har vi inte spelat vår bästa hockey än heller.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Herminator: I sanning imponerande bortaturne dom gjorde. 6p i Lulä o Skelet...
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
sargad: och ikväll kommer Leksand att ställa Mantas Armalis som kommer att göra en av sitt livs matcher och stoppa all femtio elva Timrå skotten... med magplattan
Förhoppningsvis får han kapitulera för Pääjärvis hattrick i studsande turmålspuckar
Timrå vinner 3-2 i OT
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
JanneH: Dröm om de ställer Armalis!
Larsson stod ju på huvudet mot oss senast och höll enhälligt Leksand kvar i matchen. Grabben ligger på 95.5% sv.. Tror inte vi har sån tur!
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
empa11: Vilket bara tyder än mer på att Armalis kommer göra sin livs match kan jag känna ;)
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
empa11: Ehh, heter han inte Amaryllis?
Har för mig att SMÅLAND döpte om honom. =)
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Bucker: Ja alla målvakter i de lag vi mött hamnar på Sam Hallams lista av ngn anledning.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
empa11: careful what you wish for... Larsson är deras etta men Amaryllis (sorry att jag skrev fel förra gången) har varit ett monster mot oss och våra magplatteskott förr.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
JanneH: Kanske kan va läge att sikta lite på sidan om denna gång!? Helst snett uppåt åt lämpligt håll!🙂
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
JanneH: Från spelbilagan i aftonbladet: Rensaren - Timrå
Leksands Norrlandsturné må ha varit en blåvit succé, men det betyder inte att masarna ska ses som några klara favoriter mot ett stabilt Timrå. Bara för ett par veckor sedan var LIF utspelade av medelpadingarna och när gästerna blir lågt betrodda i Tegera är TIK-tvåan en utmärkt rensare att få med!

1. Leksand - Timrå 2

Leksand gick från moll till dur under Norrlandsturnén. Dubbla 4-1-vinster i Luleå och Skellefteå skojar man inte bort. Filip Larsson fortsätter att briljera mellan stolparna och nu när både Lindholm och Caito är tillbaka finns det en helt annan tyngd i de bakre leden. Med risk för blåvit överstreckning hissas med det sagt skrällflagg i Tegera. För ett par veckor sedan var leksingarna totalt utspelade mot Timrå i SCA Arena. Timrå levererar habila insatser omgång efter omgång och Ante Karlssons gäng visade karaktär i helgens upphämtning mot Linköping. Tvåan är en läcker utgång och en möjlig chansspik!
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
JanneH: Vill minnas att vi slog ut honom och HELA Djurgården 2022 🥳
Tar Mantas istället för Larssons nuvarande form alla dagar i veckan.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Oliver frälser oss ikväll, då frälser han även mig!
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Zoogin62: ja kryssen brukar oftast vara lediga - "häng dem högt"
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
JanneH: Vi kör väl en "Rä-rä-rä, rätt öpp i kryssä!" 🏒🫵😅
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
LAGUPPSTÄLLNING: LEKSANDS IF - TIMRÅ IK
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Rip Kirby: He's back , the JJ behind the mask . Wedin 13:e Nu kör vi (helst över Leksand )
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Andersson: 🫵😅👍
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Dubbeld:

Blir spännande ikväll

Tror på en jämn drabbning
Uppladdat:

450x300-img1693_0.jpegimg1693_0.jpeg

Låst ämne


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Andersson: Ja om vi räknar bort de få minuter JJ fick mot HV innan han blev på åkt så har ju Juel stått 4 matcher nu. När hände ens det att JJ "vilade" 4 matcher på raken? Jag tror det kan bli målsnålt åt båda håll ikväll
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
mattias - 74: Vem ställer ni i kassen ikväll?
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
JanneH: Ser ut som att det är Filip Larsson som står.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
JanneH:

Larsson, snubben är hetare än chili ;)
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
No Timrå , its Larsson , u must shoot beside the magplatta to win
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Jag hörde av mig till Emil Berglund och han har kört skott-träning med grabbarna nu under dagen för att verkligen maxa utdelningen idag.

Förväntar mig att alla är snajpers!
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
vonDöbeln: För att visa hur man inte gör ja
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Kan vi överhuvud taget förlora i kväll?


👻🤪🎃
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Stryparn: Vi lär hitta något sätt oroa dig inte
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31 Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Vi har alla möjliga förutsättningar för en vinst ikväll. Bra form, hemmaplan, het målvakt, Caito & Lindholm och Hrivík är het på gröten

Så det är nästintill garanterat att vi förlorar, för det är så vi gör i Dalarna.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Saltmasen: Finns det nån mer förklaring till er fina
form än att fenomenala vaktspelet spridit sig till utspelarna? Tänker på rekonstruktionen o båset t ex.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar i Bagerrhaaa Ladan!!🥳🥳🥳
Ge oss FRID å VINN 🙏🙏🙏
HALLELUJA 😇😇😇
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Saltmasen: Vi brukar bryta trender. Sällan dock åt det fördelaktiga hållet för Timrå.

Har ni nån lirare som inte gjort något mål än? Kanske nån som gör sin första match någonsin i ett par hockeyskridskor? I så fall kommer den spelaren göra mål. Det är ett som är säkert.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
sargad: Även när vi hade 4 raka torsk så var försvaret och målvaktspelet stabilt, det som inte riktigt fungerade var att våra stjärnor inte producerade. Det känns som om tränarrockaden inte har haft så mycket inverkan på hur vi vanligtvis spelar, den största faktorn är väl att Björn är väl omtyckt i lagen och laget slöt upp för att spela för Björns skull.
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Kerstin_k: Tuff match ikväll! Vi måste forechecka då är vi som bäst! Var med från start ikväll nu!
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Det här introt måste vara det sämsta jag har skådat i hela mitt liv, helvete vilket katastrof intro
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Kerstin_k: Ikväll hoppas jag på RÖD O VIT HOCKEYDYNAMIT för hela slanten!!!! 🏒🏒🇺🇿🇺🇿🤬
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Kebab_House: dudududu #trendig #meme

Nä, ger inte mycket för ett fantasilöst intro med darude - sandstorm
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
JonteD: Utvisning direkt! PP sätt den!
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
}:jaaaaaaas ❤️
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Zäta75:

Boxplay direkt för oss

Det tog 44 sekunder
snyggt mål
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
KLASSSSSSSSS
Låst ämne

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Boooooommmmm
Låst ämne

« · 2591456