Man begriper knappt hur det gått till, men Leksand är ett av lagen vi ligger minus mot när det kommer till poäng. Två suddenvinster på hemmaplan, fyra av nio poäng inspelade. En av faktorerna till att vi ligger där vi ligger.
Rip Kirby: Nu hoppas jag bara man spelar Freij i första PP, skandal annars, nästan så jag sträcker mig till att jag vill se Freij och Dahlen i 2 min...
Jadu: Tycker också man ska matcha Dahlen-kedjan på ett smart sätt, de ska ha väldigt lite tid i defensiv zon. Alldelse för dålig coaching på sistone angående detta
Andersson: Bra med Juel i mål där har Tommy äntligen fattat vem som är 1 i mål. men Svensson ska in på topp fyra backar och Lilja byter plats med Lundmark
She: sluta tjafsa om målvaktsfrågan extremt tjatigt, spelar laget kasst spelar det ingen roll vem som står! Enligt grafiken har Juel trots allt startat 16 matcher,5 vinster.....
Känns jobbigt att dom säsongerna då vi potentiellt kunnat vinna något är förbi. 22/23, 23/24, 24/25 skulle ha förvaltats bättre. Nu vart det bara några fina tabellplaceringar och 3 raka slutspelsuttåg. Hemvändarna hade nog hoppats på ... | Läs mer