Gå också med i Hockeysnacks egna liga. Vi ligger just nu 5:a och har två biljetter till Vancouver klara. Om nu detta håller är upp till er HS:are. Alla som är med i Hockeysnacksligan kommer att vara med i utlottningen av de två biljetterna till Kanada.
Slask & Tycho: Går det inte att göra en enda stor liga av alla dessa fyra Timrå IK-ligor? Jag menar alltså om det går att gå ur en liga och istället ansluta sig tilll en istället för att konkurrera ut varandra. Inget vidare smart som det nu är upplagt.
Jaha.... Då var vi lite flera i ligan men fler är välkomman. Spelar du DreamTeam och inte har ngn liga att deltaga i så är du varmt välkommen till ligan --->Timrå IK "Tallarna"
Roligt...... Vi blir fler för varje dag det gillar jag, är det så att det finns ngn som inte har en liga att vara med i så än en gång; Ni Är Hjärtligt Välkommna Till Ligan ----> Timrå IK "Tallarna"
Jag hoppas att många ska gå med i min liga i Dreamteam ( Ladan i timrå) så vi kommer upp på topplistan å vi kan visa hela sverige vart skåpet "hmmm" Ladan skall stå... Tik power skall segra
bucken: Jag fattar inte varför vi i Timrå ska behöva tävla om samma folk... kan vi inte bara samla oss under en flagg och komma ordentligt högt på ligatoppen. Bästa alternativet just nu är då faktiskt min liga som ligger på 49 plats. Dessutom har jag inget eget intresse pga av att jag kommer att LOTTA ut ev vinster bland de som är med i ligan. Så kom igen allihop och samla oss under en flagg Timrå IK av Urban Sehlin...
Amb-41: Det är väl en fråga som näringslivet i Västernorrland borde fundera på , måste ju ge hur mycket "PR" som helst om man går in och sponsrar ett unikt bygge " norr om Dalälven"
rokla: Jag tycker det spelar mindre roll vart hallen byggs, viktigaste är sammarbetet kring att finnansiera det hela.. Elitlagen gynnar näringslivet här i medelpad
Roligt.... får man säga igen!! Fler och fler dyker upp i ligan och vill vara med. Ni Är Välkommna, säger jag! Roligt kommer det att bli när serien drar igång och man sitter där och tänker så det knakar med en budget på 6 miljoner...... Det gäller att hitta den där billiga spelaren som gör mycket poäng....... svårare än man tror...
Men roligt är det. Är det så att du inte har en liga att vara med i så är Ni naturligtvis Hjärtligt Välkommen till ligan------------->Timrå IK "Tallarna"
Roligt i alla fall att DreamTeam och Elitserien drar igång..... räknar ner dagarna