Olle: Jag köper resonemanget rakt av! Men när vi lägger energi på att besvara dem så fortsätter de ju. Begåvningsreserven är inte på hög vissa.
Hahl Bundy: Ärligt talat vet jag fortfarande inte vem han är? Jag kanske känner igen personen IRL men jag kan inte koppla ihop Stoff med ett ansikte och jag funderar fortfarande på vem fasiken brorsan hans är? För någon Nicke i Nacksta kan jag bara inte ta in i min radar! Antingen har jag drabbats av minnesförlust eller så är det bara någon jag typ festat med för hundra år sedan...
Dream Team:
Där tror jag att du har fel. Det finns ett fåtal skribenter som har en personlig vendetta mot Timrå och deras supportrar, men jag är ganska övertygad om att flertalet MoDoiter håller tummarna för att Timrå skall hänga kvar i Elitserien.
De flesta kommentarerna som kan uppfattas som hånfulla är egentligen kärleksförklaringar, ungefär som man gnabbades med sina syskon när man var liten. Jag förstår att det är ett känsligt läge, men det är inte många MoDoiter här på HS som hoppas att Timrå åker ur serien, utan tvärtom kan vi för en gångs skull stå på samma sida.
Blizzard: Ett tips är väl att fullständigt ignorera "trollen" som härjar i vår bok. Har ni sett mig härja mkt på sistone?
Näe just det! Hur än irriterande det må vara så sluta mata dem! NU FOKUSERAR VI PÅ VÅRT SYSTRAR & BRÖDER!!!
KÄMPA TIMRÅ!
Blizzard: Med stängd bok så antar jag att du menar förbjuden nyregistrering under kvalserien och förbud mot att ändra lagtillhörighet, för annars är det ju hur lätt som helst att komma runt.
Är det inte enklare att ni slutar kommentera MoDos och Brynäs matcher i er bok?
-När han fått reglerna förklarade för sig så fick the Giant bära ut honom för att förhindra att han skulle riva stället.
-"in Russia, cards play you" sa Jonte, återigen för att subtilt påminna oss om sin tidigare utlandskarriär.
hahaha
Redigerad kommentar
Olle:mmm, det här är ingen sabla ungdomsgård. Schas, patrask!
*hötter med näven och rättar till monokeln*
Någon som vet om Viasat visar någon av Timrås matcher förutom DIF?
Verkar inte så...
Kattgubben:
Känns otroligt viktigt att vinna första matchen . Tycker vi fått en bra lottning angående det , värre med DIF på hovet i första tex.