1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604116 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012

KORITFW: Det går att vara dryg om man är TIK:are. Ingenting innan år 2000 och efter en lam segerpuck i sudden då går man igång - igen...

Sen luktar jag dålig förlorare lång väg. Ateistj-el som man är känns det ändå som om gud pissar en i ansiktet. När drar han ner byxorna inför er?

Johnny B Goode: Var rädd för det, när hade vi Kubjäveln med oss??? Hade lite konspirationsteorier om att domarna vill hjälpa LIF som är ett publiklag. Att de drar mer publik i ES än Timrå bla bla bla, bara för att stävja den ev värsta besvikelsen...pallar fan inte detta.  

MAStermind2: Ska jag hämta näsduken åt dig?:)

Sjökan:

Helt klart det sistnämda!! Spela på ledning är man ju kung på

Tack gode gud för det! Jonte av alla. Sämste forward genom hela matchen (tillsammans med Molinder och Röymark), men det där räddade upp betyget från en 0:a till en 1:a.

Annars: fantastiskt att man lyckades släppa taget om dom tre poängen. Leksand är det i särklass sämsta laget jag sett de senaste säsongerna. Dom visade ingenting förrns Timrå tyckte att det var dags att - återigen - börja sejfa och gå halvdant in i alla närkamper.

Totalt sett en riktigt patetisk insats. Det är enbart Timrå själva som ser till att det inte var avgjort efter 2 perioder. Obegripligt!

Men: 2 pinnar var på förhud klart godkänt. Det fick man med sig. Snuskigt jävla kuk-viktigt. Nu vill vi se en helgjuten insats mot Örebro.

MB: för andra matchen i rad kan jag inte bestämma mig för om vi vinner två poäng eller förlorar en.......

MAStermind2:

Lekand har ju värvat arslet av sig i flera år nu. Vad sitter det i??

MAStermind2: dags för spelarna att sätta öppen kasse då kanse innan du klagar?

WOOOOOOOOOOOOHHHOOOOOOOOOOOO!!!!!

KORITFW: Du menar Alf..?

Kan man annat än älska Jonte?

Redigerad kommentar

Magnus Rövarn : Jonte bäst när det gäller, då kan man vara dålig resten av matchen asg. Tjoho!!!!!!!!!!

Johnny B Goode: Köp en lottjävel för f-n. Ni hade inte ett skit i 3:e och gick ju på knäna. Segerpuck av ingenting.

Att ni var bättre i första förtas ju av slutet.

Men what the f**k, som boendes i S-vall har man ju följt ens förbannelse mot er, örnj-lar...

Man får väl hoppas på betalningssvårigheterna...

Johnny B Goode:

Har aldrig sett tik tagit en trea med Kubjäveln eller Sjöbergshelvetet dömt nån gång. Timråhatare båda Gävleborna

Oerhörda viktiga poäng....har inte sett en sekund men tycker det är starkt ändå borta mot masjävlarna!!

pefr: In your face Warsawa idiot!

superfalle:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

MB:

trotts att domarna inte ens lyckades hjälpa leksand...

kubjävel

Långben:

Kan inte bara detta lag fara åt helvete. Hur svårt ska det vara att hålla undan och ta en trea nån gång. Är ju för fan sjukt!!

Härligt Jonte!!

BlackBay: Håller med, men det är lite svårare...tycker jag. Skit samma, ingen är riktig vinnarkeeper!!!

BlackBay: jaja, rättvisa till slut även om man än en gång ger bort poängen.

JA! Ikväll går tankarna till kuben och harshaw eller vad han heter, som de har krigat, att ändå inte få med sig två poäng, måste vara surt...

Haha, Jonte såklart! :)

MB: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! JONATHAN HEDSTRÖM!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Olle: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BlackBay:

riddarn skulle jag välja...jaaaaa

MB: ....Och Riddervall släpper in 90 % mellan benen

Snoop: Va faan, det handlar ju bara om hockey, en sport vilken som helst.

Johnny B Goode: Jag trodde dom skulle få dyngstryk, men man är likväl förbannad och besviken, åker dom ur ska ingen av dom som spelar ikväll visa sig i Sundsvall/Timrå igen !!

Johnny B Goode:Ja Jocke kryper för lång in i kassen på starffar.... 

Snoop:

Själv trodde jag inte på någon poäng i leksand så en liten vinst blev det iaf,

superfalle: Det där tror jag inte ett ögonblick på. Han har ett ytterst märkligt förhållningssätt till Timrå IK. Förmodligen är det bara avataren på hans profilsida som gemensam nämnare.

Jag kommer aldrig respektera människor som bara snackar skit och aldrig kan erkänna fel. I min värld är man då en besserwisser.

Jag kan ha fräna åsikter men ingen kan anklaga mig för att inte kraftsamla när det verkligen gäller.

FAAAAAAAAAAAAN !!!!!! bLIR SÅ BESVIKEN ATT DE ÄR SINNESRUBBAT !!

Magnus Rövarn : Han känner förmodligen att allt håller på att rinna oss ur händerna och är frustrerad förbannad och sorgsen .

Olle:

In med riddarn om det blir straffar...

Långben: Oscar?

Laget går ju på knäna nästan hela tredje perren,hur är det med barmarksträningen!!

Kom igen nu tryck in puckjäveln gubbar!!

Långben: Vi spelar ju inte bara mot leksand i den här matchen och det har ju varit helt avgörande även om leksand har kommit upp rejält i tredje. Det är ju dock helt naturligt när man får spela en halv match i boxplay.

Minst en poängjävel men ändå... FAAAN!!!

Magnus Rövarn : Ojojoj snart bryts hörlurarna i tusen bitar.....

superfalle:Hur fan kan vi bli så här jävla utspelade,vart är alla forwards!!

håll i nu så vi kan få med oss en pinne i alla fall

Magnus Rövarn :

Leksingarna jobbar som faan för en utvisning

söder över: Heja Hedström, Timrå laget som är sämst när det gäller!!

kämpa gubbar!!

söder över: Herre gud . Fullständigt utspelade

Kramer:

Kommentatorerna på radion måste ha legat med varenda leksing som finns...

Nu har vi bara tur!!

« · 1479459 · »