1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600337 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012
Timrå Icon: Nån som kan lägga ut en länk till krönikan här?

Timrå Icon: Lokaltidningarna älskar att pissa på Timrå IK speciellt den jävla Roland Engström. Helt 100 på att den jäveln är Modolid! Är ganska skönt nu när kvällstidningarna har slutat helt att skriva om Timrå, hoppas ST och Roland Engström slutar också om dom inte har något positivt att skriva

André.h: Finns inte en chans i h-e att Roland Engström är Modoit. Där är du ute på djuuuupt vatten. Däremot en nykter realist från Hälsingeskogarna. Har du nånsin sett Erik Hamrén använda sig av stora gester och ord förutom då allt redan varit spikat och klart då? Näe just det! De kommer från Ljusdal bägge två.

André.h: Du önskar dig alltså en Timråitisk motsvarighet till när MoDos styrelseordförande också var chefredaktör för Örnsköldsviks Allehanda, då ströks det bara medhårs och inte ett enda kritiskt ord mot hockeyklubben fick höras på sportsidorna.

Jag orkar inte läsa vad som gått fel de senaste åren det vet vi redan!

Fokus på att glömma det som varit, nollställa och se framåt!!

Laken:Precis! Det som har hänt går inte göra ogjort och att älta det i dagsläget tillför inget positivt. Det kommer en tid när det är dags att gräva och se vad som förorsakade det vi nu står inför, men att kalla in haverikommissionen mitt under det akuta räddningsarbetet är bara korkat och kontraproduktivt. FRAMÅT!!

André.h:

Bremberg är Modolid, han är bakfull och dålig...

Laken: Helt rätt! Så är det!

André.h:
Eller? Om det hade funnits en seriös och fungerande kritiskt granskande journalistik kring Timrå IK hade vi kanske inte varit i den position vi är idag. Problem och prioriteringar hade blivit belysta på ett annat sätt och kunnat bli åtgärdade innan vi ställts inför faktum.

André.h:
Skulle snarare säga att lokaltidningarna älskar att ligga sked med Timrå IK och att slå in öppna dörrar.

Kongo: Som nån skrev, gamla nyheter i ny förpackning.

Men håller med, onödigt att dissa nu innan starten på KS.
När vi vet hur det går kan man spä på med ris o ros enligt mig.

Magnus Rövarn : Okej! Kanske brynäsare då? Känns ändå som att han hör bättre hemma på AB eller EX med sitt ständiga negativa skrivande och begär att sparka på dom som ligger ned. Han hade kunnat vänta med sitt ordbajsande tills efter kvalet, eller hellst hållt det för sig speciellt nu när ALLA som håller på Timrå eller spelar i Timrå verkligen skulle behöva en fet jävla dos med hopp och positiva tankar. Who the fuck is Erik Hamrén?!

Patrick Polly: Men det är ju så dumt att göra sådär. Finns folk som är så jävla lättpåverkade så när dom har läst det där skiter dom i att gå på hemmamatcherna. Förstör endast för Timrå som förening i det här läget. Förövrigt blir man mörkrädd över hur många medgångare man känner. Vet inte hur många jag har frågat om dom ska med på hockey nu till kvalet och det vanligaste svaret har varit "men orka dom är ju så jävla kass". Man vill bara klappa till åt de fega asen, ska dom fan inte klaga när det går dåligt heller.

Missa inte stora-sm nu!

yngwie: Funderar faktiskt starkt att köpa en Skelleftå tröja och gå på alla era matcher

yngwie: ääh jävla jippo evenemang för dom med klena nerver ;-)

Blizzard:

Håller med, men man måste försöka jämna ut det, två år på raken hade tagit ihjäl oss. :)

André.h:

Ser den som att Rolle gör en revision av Timrå IK, vad dom sa att dom skulle göra och vad som blev utfallet. Det är väl inget konstigt med det.

Man sa att man skulle slåss om guldet för 4-5 år sedan och nu gör man liksom inte det. Och nu söker Rolle svaren på varför det blev så här.

Per HApps: Ja men timingen är inte den bästa som vanligt? Varför publicera det där just nu när uppladdningen är i full gång?

André.h:

Ifjol var det Växjö och i år är det SAIK. När ska ni lära er?

André.h:

Inbillar du dig att det på något sätt skulle störa spelarnas uppladdning? 

Per HApps:Det tror jag inte, men påverkar vanliga människor som har beslutsångest om dom ska gå och kolla på kvalserien eller inte.

yngwie: Say what?

André.h: Beslutsångest? Nähä du... I övrigt håller jag med Kongo. Förresten, när ska man vara kritisk då, när det går bra?

Per HApps: Äh jag håller med André. Vad skulle det där tillföra NU? Det hade de kunnat tagit i somras

André.h:
Det påverkar inte ett skit, till och med min morsa ska gå kvalserien. Oavsett vad Rolle skriver. Personligen tycker jag att st varit för snälla under säsongen.

Ambroo:

Örebroarna har lite humor iaf =)

Fan va billiga biljetterna va till kvalserien tror dom inte de skulle bli fullt med ordinarie pris eller

mattias - 74: Lagom elakt, och jävligt kul!

Per HApps: Hur vet du det? Bara för att mammsen ska gå betyder ju inte det att andra tvekar

André.h:
Tvekar du att gå beroende på vad Roller skriver eller inte skriver i sina skitkolumner som bara vi hardcorefans orkar läsa?

Vilka triggerord behövs av Rolle för att du skall stanna hemma?

Per HApps: Han är ju bara en i mängden av alla som har skrivit negativa grejer om Timrå den här säsongen. Och jag tycker att det är dålig timing av han att skriva det nu. Han kunde ha skrivit det där innan säsongen eller efter säsongen inte nu under uppladdningen av dom kommande livsviktiga veckorna. Men du verkar tycka att det är bra? Jag kommer aldrig att stanna hemma pga av att nån pajas med taskig taiming ordbajasar i sin lilla skitkolumn

André.h:

Själv har jag varit skitgrinig hela säsongen, men nu när det drar ihop sig till kvalserie kommer jag inte att missa många matcher. Leksand, Örebro, Dif, Bofors borta kommer jag att se på plats !

Oavsett vad Rolle skriver eller inte skriver i sin kolumn.

Han har säkert rätt i sak, men förhoppningsvis kommer Nollan och den nya klubbledningen att göra vad dom kan för att komma på fötter igen.

Per HApps: Men nu ska vi ju till Leksand!! Fasen vad kul!!! :-)

Timrå Icon: Skit på're....

Hahl Bundy: Koncentrera dig på schlagern du ;-)

Redigerad kommentar

Timrå Icon: Skit på're....

Hahl Bundy: Shit på deej!!

Timrå Icon: Skåååååååååååll ny snurrar de fest hejjha timfå ik!!!!!!

Blizzard: Sccchkååål broder!!

Blizzard: Nu är det Dead By April

Timrå Icon: Bra låt men Loreen vinner.

Hahl Bundy: Lisa är också bra....

Lisa är fin oxå.

Hahl Bundy: Typ....

Hahl Bundy: Är inte Loreen en karl...?

Timrå Icon: Tror jag inte.....men i dessa tider kan man inte vara säker på nånting.

Hahl Bundy: Låter som Ranelid har en pingisboll i käften då han sjunger....

Undra var Sara Li har sin....?

Redigerad kommentar

Hahl Bundy: Har inte Molly Zandén lite camel toe...?

Timrå Icon: He he :)

« · 1475429 · »