Timrå Icon: Man kan ju inte var nykter i ett plan, e du helt go eller... Varör tror du gin och tonic uppfanns? Tar man en sån så kan man ju flyga för faan. Sitt vid vingarna för helvete för det är dom som flyger... Eller, det är Mr Foster Brooks som kör skiten så sitt i båten... Gud vad jag giddrar. Men Mr Foster Books är en sann hjälte...
http://www.youtube.com/watch?v=6jNNFqQODKE&feature=relatedHan säger något om buss, appropå supporterresan vi alla måste göra...;-)
FORZA TIK........alltid, alltid.........
Om man startar en tråd liknande en som redan finns, då j-vlar är moderatorerna som hökar på en... Men när de verkligen behövs...??
Kom igen nu åk med till Leksand! 200spänn borde nästa alla ha. Tänk på att laget behöver oss mer än någonsin nu och att det inte bara handlar om det, utan att visa att vi fortfarande är en klack som kan göra mycket väsen av sig. Jag är f.ö sjuuuukt taggad på resan och hoppas att alla andra är lika taggade!
Jag hoppas att vi blir minst 150 annars ser jag det som lite av ett fiasko..
joergenjonsson:
Å´fan, jag ser att vi fått in en mindervärdighetskomplexmänniska som nhyss lärt sig nya ord, inte illa för en utan värdeighet.
Du växer väl upp nåt du med kanske.
joergenjonsson: " Timrås värde är synnerligen lågt, behöver jag påminna dig om att ni i år var sämst någonsin i elitserien, alla kategorier!"
Alltid spännande att se en skribent som angriper sin motståndares stavning och grammatik. Än mer spännande blir det när dom hittar på fakta och upprepar den om och om igen tills att det i deras värld är sanning.
mikenomad:
Han har fått för lite uppmärksamhet när han var liten. Ge han inte det han vill ha.
Ja, ja, skriv vad ni vill - jag och mikenomad är vänner nu! Min första vän på hockeysnack! Hoppades att Östrandsnisse också ville bli min vän, men inte ännu..
Sköt er så hörs vi en annan dag!
TD: Brynäs kan inte spela 5 mot 5, de lever på sitt PP, kolla bara på brynäsarnas +/- statistik.
Morgan Johansson vill vi absolut INTE se på torsdag, ojoj.....Lill-Kenta gråter ju nästa över det;)
För övrigt har Kolan gjort mål med chipsröven.
Per HApps:
Alltså ju mer jag ser situationen ju mer pinsamt blir det. Armen kommer upp precis när slashingen gör så klubban går av, så han hade inte någon avvaktande på Frölunda spelaren sedan tidigare.
En riktigt jävla tavla, får absolut inte inträffa i ett sluspel (eller under serien för den delen). Morgan borde i och med detta ha dömt färdigt för denna säsong.
KORITFW: Apropå Trådnamnet: Ska ni få möta Ossskashamn?? VEM har scoutat dom??
Malmö - Rögle 1 - 1
(X-X,X-X,X-X)
Oskarshamn - Västerås 1 - 0
Rytter:
Om morgan får döma mer i slutspelet är de GIGANTISK skandal , tur att de inte var match 7 iaf ...
Andersson:
Håller med Morgan ska bort. Om man är så feg att man ändrar ett beslut så kan man omöjligt få fortsätta i ett slutspel eller i en kvalserie.
Som Kenta sa, det är skillnad på att missa en situation i spelet jämfört med att ändra ett domslut.
mikenomad: En fyrling i grönt, grattis! Iofs så är väl inte konkurrensen mördande med inloggade killar som Dream Team och Olle, men ändå liksom...
Stort!
Ambroo:
Om malmö vinner samt västerås tar 2 p. så har alla lag i 'kvalet till kvalserien' 10 poäng inför sista matchen ...
Redigerad kommentar
Har svårt att se Timrå ta någon poäng mot Malmö om de skulle gå till Kvalserien. Deras powerplay vs. vårat boxplay kommer vara kraftigt till vår nackdel.
Redigerad kommentar