1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601119 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012

Huge:

Tror du inte på Leksand? Nu vägrar jag prata med dig ^^

Magnus Rövarn : Vi får väl se......

Hahl Bundy:

I brist på annat. =)

150 spänn billigare tröjor ikväll om nån tänkt köpa.

Hahl Bundy: Perfekt. Då kan du ju köpa dig en du också...samt Timråkeps och halsduk så är du regementsenligt klädd ikväll. Själv är jag dock nöjd utan. :-P

mikenomad: Ha ha :)

Jag avstår vidare kommentarer.

mikenomad: Grabben ska nog få en.

Hahl Bundy: Ok! Helt ärligt har jag faktiskt redan en, fick en av frugan för några jular sedan. Ett "Lehtonen"-paket vill jag minnas. Innehöll förutom replican en svart Timrå-mössa. Fast replican har grabben tagit över...men jag har burit den ett antal matcher.

mikenomad: Nytt Intro ikväll oxå liksom Tifo.

nån som vet vilken/vilka kanaler som kommer sända timrås matcher i kvalet? 

Underbart att det inte är nån Nationalsång som avbryter stämningen!

stoff: s24

mikenomad: Orsaken till att HS skapades var att gästboken, officiella forumet för Timrå IK på swehockey/timraik.nu inte fungerade på flera plan. Dels så ville klubben moderera den stenhårt, allt negativt/suspekt som skrevs om klubben raderades. Och det är väl fullt förklarligt. Vid speciella händelser då det skrevs otroligt många känsliga rykten (typ spelare som hamnar i fyllecellen) så stängde klubben ner gästboken.

Det var således lite för jobbigt att ha kvar den i dåvarande form då den ställde till med besvär för klubben. Först kickades Örnnästet som det hette då till supporterklubbens webbsida men Timrå IK's långa arm fanns fortfarande med då de krävde egna moderatorer och bestämmanderätt. Trött på allt detta så flyttade jag mfl över till HockeySnack istället. Vi bjöd då in fans från andra klubbar som hade samma problem. Tanken med HS är ingen klubb ska ha inflytande över sajten och kunna radera inlägg eller stänga ner vid behov. Helt supporterstyrt ska det vara.

Och där är vi nu! Grundtanken att flera olika klubbarns fans ska kunna umgås är ju ganska absurd men det har funkat än så länge ganska så bra.

Trodde inför säsongen att om jag vaknar den här dagen så kommer jag skaka av ångest. Men så är inte alls fallet, det är mer en blandning av "tonight we dine in hell!" och "Woooohoooo let's empty the tanks boys!"

Ni som inte kan se matchen live: Tävla och vinn fribiljetter till webb-tv-sändningen på S24!

Vi på ST.nu har tre värdekoder som vi lottar ut!

st.nu/sport/timraik/1.4522273-tavla-vinn-se-kvallens-match-pa-webben

Henning: Skickat! Nu är det bara för dig att skicka över värdekoden ;)

timraw: samma här, tycker helt klart vi HS:are ska få koderna ;)

mikenomad: Verkar varit ett lättare ispass 11.00-11.30 nu då jag var på Eon.

Såg taggat ut! Ikväll vinner vi STOORT!!

Timrå Icon: Jasså? mycket eye of the tiger?

Timrå Icon: Jag har ett ruskigt pirr i magen nu!

(det beror inte på magskadan, bara så att du vet)

Hahl Bundy: Jag med!!

Fast i mitt fall kan det vara gaser. Åt ganska mycket på Eon....

Redigerad kommentar

Timrå Icon: As usual.... :)

Hahl Bundy: Preciiiisss....

Som man befarat då........

Kattgubben: men... när blev det här klart kan man låna spelare åt höger o vänster trots att man redan passerat transferfönstrets stop?

Såja, då börjar man enmannaresan mot EON. See you there.

Ett krig börjar i kväll.

"History is full of wars that are fought for a hundred different reasons. But this war, our war... I have to believe that every step across that airfield, every man that is wounded, every man I lose... and it is all worthwhile, because our cause is just."

//Captain Andrew Haldane(Marine Corps)

söder över:De hade tydligen lånat honom redan innan fönstret stängde, bara så att man skulle kunna använda honom till KS

söder över: Är inte det där en så kallad rosa övergång, om de nu finns kvar fortfarande, där en spelare i truppen kunde "väljas" för att kunna gå fritt mellan två klubbar i elitserien och allsvenskan, eller hur det nu var. Hellberg har ju spelat i varje fall en match i Örebro sedan tidigare.

§4:5 a) i Tävlingsbestämmelserna borde det kanske vara som gäller.

Paddan:Okej, ett lag får alltså låna ut sin målvakt till ett annat lag i närmast underliggande serie förutsatt att man anmäler detta senast den 31:a januari och att lagen inte kommer mötas i samma kvalserie. Ja, då är det säkert i sin ordning... men man behöver ju inte gilla skiten för det ;)

Hahl Bundy: Låter bra med nytt intro och hoppas på ny musik inte samma skit man kört i tio är mellan avbrott och dylikt. Det ska explodera på isen och publiken ska vara som en extraspelara. KROSSA ALLA EXPERTER MOTSTÅNDRE ! MED ALLA MEDEL SKA VI TILLBAKA NU NU NU KOSTA VAD DET VILL.

Modano: Hoppas inte spelarna är lika övertända som mej . Jag känner som en tjackpåtänd tomas qvick

Jag kommer satsa 50 kr på bla er idag! Go Red Wings!

superfalle: idag har man inte varit normal för fem öre, folk undrar ju vad fan det är för fel på en. jääääääävlar vad taggad jag är, så jävla roligt med match och som gäller något, NU vill jag se vilja och kamp, TIMRÅ IK !!!

FOOOOOOOOOOOOOORZA!

superfalle: Kan knappt vänta på att helvetet börjar och att åka ut. Jag är så övertänd så man känner att man kan köra igenom sargen om det behövs för att vinna.

superfalle: Björn Ranelid på speed...det är jag det! Nu jävlar kör vi!!

Någon som vet om man kan se matchen på NÅGOT annat sätt än att betala pengar till Aftonbladet/S24 ?

Mackelito: På plats i arenan.

Mackelito: Börja hålla på Modo - Sluta snylta

Redigerad kommentar

Patrik Källstr: hahahah ska du satsa 50kr på timrå? dom ger 1,50... lägg 5000ist så det ger lite:)

Mackelito: bara betala ju, 89pix en fis i rymden, kom o se matchen hos mig då

Mackelito: Ja man åker ju hellre ner till Rögle än att betala aftonbladet..

stoff: inte pengarna som svider utan att dom går till aftonhoran...jävla skit "tidning" med sin korkade värdelösa dubbelmoral, fyfan!

stoff: Bla Timrå skrev jag. Tänkte lägga till kanske Djurgården, Man City med 0-2 handicap, Hannover, kanske United? Lägger ja till sistnämnda ger det över 20 gånger :)

De som ansvarar för introt, spelar ni någon jävla techno skit igen nu när ni får en andra chans så ska ni ha en fet jävla smäll. Vi har haft det sämsta introt någonsin sedan vi gick upp! Gubbarna med örnmasker och flaggor var många nivåer bättre! och då vet jag att en av dem bar en Modo mössa innan han trädde på sig örnmasken.. 

Redigerad kommentar

Max Friberg på facebook för 5 minuter sen:

Ganska laddad...

Det är många av er som längtar till ikväll. Jag fattar inte det. Jag tycker det känns hemskt jobbigt. Vidrigt, till och med.

hubbenorlen: Lite som när Modo startade mot Örebro förra kvalserien. Kändes jobbigt att möta nåt från en annan planet som aldrig tidigare spelat i Ö-vik så vitt jag vet.

Man visste inte vad fan man hade framför sig liksom

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar

Men fyfan! Nu svänger det fort! Detta är sjukt. Ena sekunden börjar jag frysa och skaka för ett sedan bli cool lugn och taggad till att sen nästan bryta ihop! Detta är 100ggr värre än matchen mot modo i 7e avgörande och detta är endå bara match 1! Jag dör! Det är nära nu!

KOM IGEN RÖD VITA MASKIN, KROSSA!!

« · 1477577 · »