1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601123 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012

Blizzard: Jag kan lugnt säga att jag förstår känslan... Förra säsongen då mitt älskade Modo spelade kvalserien, dom 3 veckorna är dom värsta i mitt liv..

Man hade spykänsla i stort sett dygnets alla 24 timmar.. Helt sjukt! Jag lider verkligen med er alla Timrå-fans som måste gå igenom detta! Det är fan inte hälsosamt!

Lycka till! Och hoppas ni fixar detta nu!

Hoppas det finns någon som tar sig tid och filmar mycket på Lördag. Lite från bussen påväg dit, inne på arenan osv. Finns alldeles för lite filmer på Timrås supportrar på youtube.

Örnen: Tack. Fast spykänslor har man haft större delen av säsongen och KS har jag längtat efter sedan januari. Men visst, nu börjar allvaret och även om man tycker man är mentalt förberedd så är det svårt att sia om hur man kommer agera ifall det går åt h-e.

mikenomad: Ja skillnaden för er denna säsong jämfört med för oss ifjol är ju att ni har under en längre tid kunnat ställa in er på kvalserien... För oss levde hoppet om att slippa kvalserien i allra högsta grad till sista omgången!

nectis: Och jag hoppas att denna sången blir införd i Kvalserien.

www.youtube.com/watch?v=bLIfLHdqicA  3.50 in i klippet RÖDVIT

Jag har varit cool lugn fram tills nu men nu mår jag illa.
Hela jag skälver av nervositet.
Nu äntligen känner man nerven från förr igen......fast äntligen var väl till att ta i......Man både älskar o hatar känslan!

Nu kör vi!

Måste bara tillägga en sak jag stör mig på.

När någon kliver upp och skriker "ÄR NI BEREDDA? GE MIG ETT T I M R Å I K" så skriker klacken nästan samtidigt på R, Å, I och K som han som drar igång det. Alla gör det inte men många. Derför blir det så att alla inte skriker samtidigt och det blir inte samma tryck. 

Har svårt att få fram vad jag menar, men jag tror ni förstår.

Lycka till i KS nu, ni får gärna lämna Djurgården där nere!

nectis: Sedär, jag kan tydlingen inte ens stava till därför...

Första matchen är 3 timmar bort o man håller på att fullständigt bryta ihop!

Hur ska man klara av att överleva 10 matcher till om 1:a matchen påverkar en så här?!

Från vår kära twittrare:

Matchen startar eventuellt 5 minuter senare ikväll då Hallin begärt att få ha Paradise City, hela Paradise City, som lineup-låt.

:D

Kattgubben: Hahahaha! 

Rykten säger att det kan vara Timrås läkares pojk som skriver detta. Många säger att det liknar han på sättet han skriver. 

Kattgubben: HAHAHAAA!!! Men bara det kan ju i sig vara värt att gå på matchen för ;-)

Fast Sean Banan "Här glider kingen in" var ju klockren :-)

Redigerad kommentar

Måste skita igen. Jag har fan bott på toa idag!

mikenomad: Lönesamtal....? Kolibakterier kan vara elaka rackare... :-)

nectis: Ja se där, du kunde inte stava till tydligen heller!

nån som vet om man nu skulle köpa matchen via s24, är det bra kvalite?

mikenomad: Jag vet inte om jag klarar av att stå ikväll.

Du får hålla upp mig.

kraft: Man blir ju tårögd när man läser det där.

Kattgubben: Tommy är cool idag:

"Tommy mötte oss i omklädningsrummet med någon form av byxdress med klistermärken på, samt pilotbrillor, otippat"

Ber om ursäkt om frågan varit uppe tidigare, men är det någon som vet om man måste binda upp sig en längre tid om man ska betala för en månad på s24?

Ha ha :)

"Joe hade planerat att köra sälen idag som en hyllning till Anja. Men när han körde den på träning så började Røymark klubba honom. Norrmän."

inbetweendreams: om du köper matchen idag, är du inte bunden på nått vis iaf..

stoff: Kör hårt ikväll!! Ni får ju iaf 5 hemmamatcher, vi kanske bara får 2 , i "stora SM", buhu.

Jag mår också fysiskt illa.

Må hockeygudarna vara med oss och att Jocke inte krymper till en slips mellan stolparna.

Nån som vet att om det blir några TIK:are i Ängelholm om en vecka? Kör ner med en av sönerna. Vill ju inte gärna vara ensam med alla rednecks i fiendeland.

inbetweendreams: ja, du binder dig till ett löpande avtal, men du kan säga upp det på en gång, så betalar du endast för en månad. I vart fall står det så i villkoren.

Måste bara få dela med mig av bubblan jag fick av allas vår kära joergenjonsson nyss efter jag skrivit detta.

Lycka till i KS nu, ni får gärna lämna Djurgården där nere!

"Det är f-n pinsamt att läsa dina tröstande hejarop i timrås bok. Hur kan hålla på en mostståndare? Det handlar om en konkurrent som inte önskar annat än att ditt lag och allt det står för ska upphöra att existera - att förlora och tillintetgöras. Det är säkert sådana som dig som sjöng "Timrå - lycka till" när de slagit ut MoDo ur slutspelet 2008! Och du har mage att kalla dig fan av modo!!! Sjuka människa byt lag (till Timrå) och sluta att besudla ditt klubbmärke du könslösa, viljesvaga, vändandrakindentill människa!!!"

Kom igen nu Timrå IK, visa alla nu att ni kan spela hokkey. Håller tummarna för er ikväll.

yngwie: Han har en allvarlig bokstavskombination. Finns ingen annan förklaring.

Hahl Bundy: Mot e.on......

yngwie: Genuin Timråhatare den där JJ..kan det vara Virus månne som har ett nick på HS...? :)

mikenomad: MOT E.ON!

jå1: Japp mot EON!

Krossa!

Jamen så där ja! Äntligen så väcker Timrå känslor hos mig igen när det är matchdags! Synd att det är kallsvettningar och illamående bara.

Kom igen nu Britt-Marie, KÖR FÖR FA-AN!

pefr: yes, det fungerade så :) tack!

Men börja någon gång då förihelvete! Jag får ändå inget vettigt gjort!

Hahl Bundy: MOT EON OCH SEGER! 

S24 sänder nu live från e on, en härligt ljudlös bild, halvt dold bakom en mjölkvit dimma, där man ser sekretariatet förbereda sig. snart är det dags!

Timrås linor för kvällen:

Goalies  
84. Lundström, Joakim
39. Ridderwall, Stefan

1st Line  
38. Torp, Nichlas
41. Hedman, Oscar

7. Hedström, Jonathan
13. Lindqvist, Robin
27. Pärssinen, Timo

2nd Line  
33. Robinson, Mathew
3. Dahlroth, Jesper

10. Fleury, Damien
16. Larsson, Alexander
19. Murley, Matt

3rd Line  
6. Motin, Johan
56. Mihalik, Vladimir

73. Bremberg, Fredrik
11. Önerud, Simon
8. Hallin, Per

4th Line    
4. Granath, Elias

12. Friberg, Max
23. Boyce-Rotevall, Jeremy
22. Röymark, Martin

Extra Players
15. Molinder, Andreas (CE)

Lugnet före stormen!

Det är bra, det borde betyda att ni som kan är på väg mot EON!

Simmalugnt: På plats i puben. Uppladdning pågår..

mikenomad:

Drick elva åt mig också!

Simmalugnt: Ska göra vad jag kan, happy hour till halv. Hoppas på happy hour efter matchen också.

Wayne Gresky: Din smarta jävel

mikenomad:

Nån som har hört en trolig publiksiffra i kväll? Fullt blir det väl inte?

Simmalugnt: Ingen aning men det tror jag inte. Fast runt 5000 bör det väl bli.

Simmalugnt: Ölen rinner ner men inte fan blir man lugnare.

Vart kan man se matchen? Hittar ej på s24! Och har ej Viasat

nixXz: se länk.

« · 1477666 · »