nectis: Och jag hoppas att denna sången blir införd i Kvalserien.
www.youtube.com/watch?v=bLIfLHdqicA 3.50 in i klippet RÖDVIT
Måste bara tillägga en sak jag stör mig på.
När någon kliver upp och skriker "ÄR NI BEREDDA? GE MIG ETT T I M R Å I K" så skriker klacken nästan samtidigt på R, Å, I och K som han som drar igång det. Alla gör det inte men många. Derför blir det så att alla inte skriker samtidigt och det blir inte samma tryck.
Har svårt att få fram vad jag menar, men jag tror ni förstår.
Första matchen är 3 timmar bort o man håller på att fullständigt bryta ihop!
Hur ska man klara av att överleva 10 matcher till om 1:a matchen påverkar en så här?!
Från vår kära twittrare:
Matchen startar eventuellt 5 minuter senare ikväll då Hallin begärt att få ha Paradise City, hela Paradise City, som lineup-låt. #twittpuck
:D
Kattgubben: Hahahaha!
Rykten säger att det kan vara Timrås läkares pojk som skriver detta. Många säger att det liknar han på sättet han skriver.
Kattgubben: HAHAHAAA!!! Men bara det kan ju i sig vara värt att gå på matchen för ;-)
Fast Sean Banan "Här glider kingen in" var ju klockren :-)
Redigerad kommentar
mikenomad: Jag vet inte om jag klarar av att stå ikväll.
Du får hålla upp mig.
Kattgubben: Tommy är cool idag:
"Tommy mötte oss i omklädningsrummet med någon form av byxdress med klistermärken på, samt pilotbrillor, otippat"
Ha ha :)
"Joe hade planerat att köra sälen idag som en hyllning till Anja. Men när han körde den på träning så började Røymark klubba honom. Norrmän."
Jag mår också fysiskt illa.
Må hockeygudarna vara med oss och att Jocke inte krymper till en slips mellan stolparna.
Nån som vet att om det blir några TIK:are i Ängelholm om en vecka? Kör ner med en av sönerna. Vill ju inte gärna vara ensam med alla rednecks i fiendeland.
Måste bara få dela med mig av bubblan jag fick av allas vår kära joergenjonsson nyss efter jag skrivit detta.
"Det är f-n pinsamt att läsa dina tröstande hejarop i timrås bok. Hur kan hålla på en mostståndare? Det handlar om en konkurrent som inte önskar annat än att ditt lag och allt det står för ska upphöra att existera - att förlora och tillintetgöras. Det är säkert sådana som dig som sjöng "Timrå - lycka till" när de slagit ut MoDo ur slutspelet 2008! Och du har mage att kalla dig fan av modo!!! Sjuka människa byt lag (till Timrå) och sluta att besudla ditt klubbmärke du könslösa, viljesvaga, vändandrakindentill människa!!!"
Jamen så där ja! Äntligen så väcker Timrå känslor hos mig igen när det är matchdags! Synd att det är kallsvettningar och illamående bara.
Kom igen nu Britt-Marie, KÖR FÖR FA-AN!
Timrås linor för kvällen:
Goalies | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
84. Lundström, Joakim 39. Ridderwall, Stefan | |||||||
1st Line | 38. Torp, Nichlas | 41. Hedman, Oscar | |||||
7. Hedström, Jonathan | 13. Lindqvist, Robin | 27. Pärssinen, Timo | |||||
2nd Line | 33. Robinson, Mathew | 3. Dahlroth, Jesper | |||||
10. Fleury, Damien | 16. Larsson, Alexander | 19. Murley, Matt | |||||
3rd Line | 6. Motin, Johan | 56. Mihalik, Vladimir | |||||
73. Bremberg, Fredrik | 11. Önerud, Simon | 8. Hallin, Per | |||||
4th Line | 4. Granath, Elias | ||||||
12. Friberg, Max | 23. Boyce-Rotevall, Jeremy | 22. Röymark, Martin | |||||
Extra Players | 15. Molinder, Andreas (CE) |
Lugnet före stormen!
Det är bra, det borde betyda att ni som kan är på väg mot EON!
mikenomad:
Nån som har hört en trolig publiksiffra i kväll? Fullt blir det väl inte?
Blizzard: Jag kan lugnt säga att jag förstår känslan... Förra säsongen då mitt älskade Modo spelade kvalserien, dom 3 veckorna är dom värsta i mitt liv..
Man hade spykänsla i stort sett dygnets alla 24 timmar.. Helt sjukt! Jag lider verkligen med er alla Timrå-fans som måste gå igenom detta! Det är fan inte hälsosamt!
Lycka till! Och hoppas ni fixar detta nu!