1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604107 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012
Mathias: var Donald Lundberg med?

Timrå Icon: Bagarn missade jag helt. men växla några ord med Nollan trevlig snubbe =)

Blizzard: Alla Timråiter är trevliga :-)

Ja utom jag då tydligen.....:-(

Det var någon buss som kom på en ny ramsa har jag för mig som innehöll "ååh rött & vitt" någon som har texten på den?

Ny kampanj !!Max Friberg och Larsson #16 alias uppmanar alla att klä sig i rött på tisdag i hemmamatchen mot Örebro ! Hjälp oss sprida!

hahah, så har Friberg retweetat den också :D

Timraiten @Timraiten

Friberg var väldigt uppspelt. Han sa att han hade sett i kalendern att vi skulle till ett "Lekland" på lördag. Vågade inte säga något.

Fan vi måste ta Örebro. Då bör dom vara helt körda för top 2 placering.

Någon som filma/knäppte bilder igår? Skriv till mig om ni kan skicka på något vis.

Mysig roadtrip igår, med alkohol från minut 3 till åtminstone minut 724. Kul att se Sverige, det är inte för inte man har fördomar mot masar. Wrong Turn-kvartetten lär vara inspelad i Rättvik med omnejd... Trevligast var dock att återigen träffa Fjurre och givetvis Iconen, en riktig fin grabb det där! Även en stund med Olle Friberg var skoj.

Ishockeymatchen då? Full koll i 45 minuter, sen var BIK-takterna där igen. Många tycker Fönen var fantastisk i kassen, men det spelar ingen roll så länge han släpper mål som 4-4 senast hemma och igår 2-2. Är även lite skeptisk till 1-2. Hur som så har vi ett riktigt bra utgångsläge nu och allt anna än 3 poäng mot Connys på tisdag är illa.

Ambroo:

Ett lag klart för semi, grattis AIK. Tänk att dom valde Viktor Fast som motståndare.

Per HApps: Tänk om VI valt Fasth.

Ambroo: Ja hua, den där artikeln där Tarvainen säger att dom inte vill ha honom svider..

Ambroo: På 1-2 är han ju fullständigt stelopererad på första stolpen. 2-2 är ett slagskott från blå. Han gjorde ett par avgörande räddningar igår också men dom hade aldrig varit så avgörande om han inte tabbat sig på båda målen innan.

Olle: Tycker Jimmy sammanfattar det bra, han har ingen vinnarskalle. Han kan inte stänga en match helt, det är precis som att han inte orkar hålla fullt fokus i 60 min. Vilket skiljer honom från en sån som Fasth t.ex och istället gör honom till en högst medioker målvakt totalt sett. Jockes styrka är inte tekniken utan han går mycket på känsla. Gör man det är pressen på att orka mentalt en hel match större än för en målvakt som lutar sig främst mot en fungerande teknik.

KORITFW: klart vi tar örebro, slår lag som leksand och rögle dom ska inte vi vara sämre! 3 poäng!!!

stoff: Tror du på en vinst!?:)

Tipskungen tippar 3 pinnar till Timrå. Dags för första nollan då. Fan också, och jag som trodde på bra chans på tisdag.

Djurgården i KS och AIK i semi. Precis vad alla gissade innan säsongen... eller inte.

Vi överrrskade ju inte iaf, alltid något.

Anonymous:

Fast det överraskar ju i och för sig att vi inte överraskar experterna. Timrå brukar ju ha svart bälte i det.

Simmalugnt: Hehe, min spontana tanke också. Med tanke på modolid-stoffes facit den senaste tiden är det kanske läga att teckna in huset och gå all in på Gnäll-Connys.

Ambroo: Ja det var riktig mys-stämning på ståplats :-). Fjurre är en legend! Dessutom har han fortfarande fysik för att ta en plats i laget.
Många roliga anekdoter i bilen hehe! På väg ned....på hemvägen var det tyst från baksätet :-)
Kul att träffas! Du var precis lika trevlig prick som jag föreställt mig!

Timrå Icon o Ambroo: Mycket manlig gemenskap här nu, finns det inte särskilda sidor för sånt? Eller sköt raggandet lite mer diskret, via bubblor. Det gör jag.

mikenomad: Äääh du är bara sur för att du fick nöja dig med leftovers som Bundy :-)

Bonding med Bundy hehe

Redigerad kommentar

Timrå Icon: Du, legendarträffen på västra stå i torsdags, det var fanimej HS finest! ;-)

mikenomad: Får man rollator på ståplats...?

Timrå Icon: Det mäktigaste var när folkmassan som på kommando delade sig så fort vi gjorde ansats till att lämna våra platser. Av vördnad. Eller om det var HB:s läckande stomipåse.

mikenomad: Jag vill gärna tro att det var av vördnad.
Jag menar du gick ju före o andades spritångor o gastade nåt om nån King.

Redigerad kommentar

mikenomad: MOAA-HAAHAAAHAAAHAAA!!!

Var det han?!? Om du träffar honom så kan du hälsa honom att han är skyldig mig en ny matchtröja....

Hahl Bundy: Va , förekom de alkohol? Sprit och idrott . Usch

Hoppas S24 erbjuder Rögle-TIK på tors. Vore ju trevligt iaf! =) 

mikenomad: Vi kör under parollen: "Vuxna män gör saker tillsammans". Jag är inte blyg, är du?

Timrå Icon: Tror jag inte....däremot en ny beige pedofilrock kanske. :)

Redigerad kommentar

Ambroo: Nomaden blyg? Knappast. Jag är generad än.

Bögjävlar. Funkar ju bra med S24 hemmavid också. Utan bögsex.

DJ Hemp: Jag hävdar att man inte kan kalla sej man innan man haft riktigt brutal läktarbögsex under en match .

superfalle:

Okej. Ska du och jag ha det då eller? På tisdag kanske? Jag har en öppen personlighet. Ser hyfsad ut för min ålder och allt det där... Tisdag eller?

DJ Hemp: Smaka min calzone?

DJ Hemp: Tyvärr så måste jag avböja . Jag jobbar på tisdag så jag har inten möjlighet att åka ner . Men i sista matchen då vi leder med 5-0 och de är minuter kvar och kontraktet är räddat så är mitt rektum öppet för mandom .

Ja jag tror på 3 poäng på tisdag, blir en riktig urladdning då! 6-0

Hahl Bundy: Men....tänk om den där i beiga rocken läser det här...?
Då har han säkert en brun nästa match

Ambroo: Jag är öppen för det mesta men föredrar att skynda långsamt. Ingenting före 1:a powerbreak. Förutom i händelse av Timrå-mål, då är det fri lek.

mikenomad: haha, vad är det med luften i dalarna? Grupp-ur-klivning ur en o samma garderob efter en kväll, respekt!:)

jå1: Jag var ju inte ens med till Dalarna, jag hänger bara på bögruset härinne. :-)

jå1: Ja var det inte i den där arenan de fick kara ihop några hundra gummiatrapper från isen för några år sedan....?

Timrå Icon: :) Träffade ni Houkko eller?

mikenomad: Vad händer Om vi skulle åka till Hovet?

Hahl Bundy: Ni blir pride festivalens ansikte!

jå1: Apropå de . Finns de någon hockeyspelare som gått utt med homosexualitet

Kattgubben: Nä han var upptagen med någon filminspelning :-(

superfalle:Där har du en :(

« · 1479680 · »