1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596798 inlägg · 6213 ämnen

Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
Sup ner er redan nu så slipper ni vakna till matchstart imorgon o se skiten!

Schkål....proletärer!

mikenomad: m kolla detta innan linköping, att bara vi har fattat detta är skrämmande, hur naiva är människor!!!

"– Han är inte helt redo än. Det har väl funnits en del förhoppningar på att han skulle ha spelat tidigare men han behöver mer tid, berättar lagkäkaren Örjan Fröjd.

• Så det handlar inte om något bakslag efter knäskadan?

– Nej, det gör det inte. Jag tror att han kan spela till veckan."

Vakna:Tycker att du och många andra Timråiter har stora poänger i det ni skriver. Men jag måste reservera mig mot att du snackar om S.Eriksson(kanske det ska vara med X) som att han ska vara en bärande spelare! Och vad är det för meriter han har som du refererar till? Mvh/Pettan

Redigerad kommentar

Pettan: sebbe gjorde några bra matcher för nån säsong sen och vart uttagen i landslaget . Eftersom han är timrå fostrad så vart han oerhört upphypad och har varit det sedan dess . Han hade aldrig någonsin haft en möjlighet att leva upp till dom skeva förväntningar som byggts upp kring myten sebbe

Blizzard: "han behöver mer tid, berättar lagkäkaren Örjan Fröjd."

Jag har hittat felet! Lagkäkare är helt fel yrkesgrupp att anlita i ett skadedrabbat lag. Om ni inte avskedar honom snarast kommer det inte finnas en enda tikspelare kvar efter 55 omgångar. 

Albert Hall: kul du som inte fattar ett skit får mer plus än mig om har fattat allt. idoit!

« · 1536859