1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581446 inlägg · 6216 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30

446822 · » Till forumet


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Paddan: Äh vad faan, lär dig att skriva rätt, pucko!
Det där med Zäta-orgasmerna gällde alltså säsongen innan han debuterade i NHL.

Det är en konstart att vara opartisk i idrott, för även om det kanske inte är medvetet så vore det väl knepigt om sympatierna inte ligger mer hos ett lag än hos ett annat.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Paddan: Skulle även vara intressant att se vart Per HApps har sina sympatier. Modo nämns hela tiden av denna man i inlägg efter inlägg.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Per HApps: Eftersom du verkar så himla intresserad av att konstant demonstrera ditt ogillande av MoDo så kan du väl maila herr Jonasson och fråga honom var hans klubbsympatier ligger. För jag vill minnas att Jonasson verkligen fick snudd på orgasm så fort han nämnde Zäta vid namn, vilket hände ungefär i varannan mening.

Då borde du väl också få svar på om dina farhågor är sanna.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Hörde ni Jonasson på lokalsporten nu.
Verkar som han har sagt upp sig och tagit anställning på Modo's internkanal.
Han måste ju att sovit en våt dröm efter att ha fått ynnesten att intervjua pojken Sedin.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Kronblom: Jag tror att dom använder skinnen som sängkläder.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Paddan: Då får du inte vara med storpojkan, vi kör allrid utan plektun..Hej vare går i buskan o snår. Nu tara vi mora utav bara farten!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
El Aka Ali: Jag har tyvärr inget plektrum så jag vågar inte spela banjo längre. Måste ju tänka på riskerna. Man kan ju bli blind sägs det...
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Paddan: Absolutely do it quickly. And tell her howe much yue love her.
Sen kan du för att göra det hela lite trovärdigt spela en låt av Elvis! Givetvis skall du sjunga till och spela på din enbenta banjo. Det tar. Sen kan du njuta hela natten. För hon kommer att äga hela dig. Om och om igen. Hallelulja.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Kronblom:
Att ha renarna i!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
mike66: Även jag fick höra en intilligent historia idag av min svåger från Lappland:

Är det nån här som vet vad lapparna har renskinnerna till?

Är tacksam för svar!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
mike66: Äh, vilka pinsamt dåliga historier ni bjuder på ni tikare.
Här kommer en som jag skrev alldeles nyss. Tyvärr var det en amerikansk penna så resultatet blev lite annorlunda.

"Dear Ann Landers,
I have a problem. I have two brothers. One lives in Quebec and is an avid supporter of the Montreal Canadiens. The other brother has just been sentenced to death in the electric chair in Florida. My two sisters are both prostitutes and my father deals narcotics. Recently I met a woman who was just released from prison where she
served time for smothering her illegitimate child. I want to marry this woman. My problem is: If I marry this woman, should I tell her about my brother who is the Montreal Canadiens fan?"
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
gud: Skaru veta att här hoppar inga halta harar! Bor söder om Gumsen., borde väl du veta som lirar banjo med alla dövstumma på hemmet. Näe nu äre snart time för Olympian. Nu hare snart fryst på sa ismannen.
På tisdag äre dags för Mora. Ett trevligt gäng. Hoppas de hänger med i daldansen. För då läre gå unnann. Snoa på banjo. deru!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Knappen: Hahahaha, gud va du o jag är roliga. Här kommer en till;

Timråtjejer är som honhundar - springer efter pinne efter pinne.

Hahahahahahahahahahahaha ;)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
El Aka Ali:
Hehe..Men du bor ju inte i Ö-vik
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
mike66:

Ännu en vits, men mindre hockey relaterad. Om ens din var det.

Det var ett blötdjur och en sjörgurka, i vanliga fall pratar ju inte en sjörgurka men det här är en vits så alla kan prata, blötdjuret tittade på sjögurkan och sa hur mår du? Sjörgurkan tittade surt tillbaka på blötdjuret och sa: Jag vet att jag ser krasslig ut, jag ska bli inlagd!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
gud: Nu skall du inte vara dum. Jag som har övat på min banjo i så många år. Och så kommer du och bara djävlas. Banjo är ett djävulskt bra instrument. Kom ihåg det.! Har aldrig spelat en religiös bit och kommer inte heller att göra det. Däremot skall jag köra "Olympian" och spela för Mike. We shell overcome.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
gud: Vafaen, det är bara gurkor, sex och Max som det handlar om i den här gb:n. Kan vi inte snacka lite håkky också, det är ju lördag.

Här kommer en rolig håkkyhistoria;

Det var en liten Timråkille på femton år som kom in på en bordell med en död örn i sin hand. Han frågade den kvinnliga ägarinnan om han fick ha sex med en hora som hade herpes. Men är du inte för liten att hålla på att pippa i din ålder? Men pojken räckte fram en femhundring och sa: var har ni en hora med herpes? Kvinnan tog emot pengarna och visade honom in i ett rum. Efter en timme kom pojken ut, och kvinnan frågade honom: varför ville du ha sex med en hora som hade herpes? Jo sa Timråpojken, nu har jag herpes o när jag kommer hem sätter barnflickan på mig och då får hon herpes, sen sätter brevbäraren på min barnflicka och då får han herpes, och det var den jäveln som körde över min örn!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
lincoln:
Han gillar säkert Banjospelande Ö-viksbor..;0)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
gud: Man kan aldrig veta med Jonasson...
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
lincoln:
Trodde man bara slätade över brudar?? Det har Åke the myt lärt mig..
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
he he he...släta över ska det förståss vara...nått annat vet jag inte om han gjorde!!!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Angående diskussionen om Jonasson tidigare idag...

Jag kommer ihåg en match för två år sedan mellan Timrå och MoDo då TIK kvitterade i slutminuten...Jonasson glömde av sig och skrek rakt ut " Neeeeeeeej..." innan han kom på sig och försökte släta av sig. Han har aldrig kommit över att TIK nu utmanar MoDo. Den näst mest partiske kommentatorn efter killen i GBG som refererar Frölunda. Han är riktigt patetisk... Har alltid bara sett Frölunda på hemmaplan och tror därför att Frölunda är överlägset bästa lag som alltid anfaller. Han har bara sett de andra lagens bortaspel bara Frölundas hemmaspel.

Självklart skall reportrarna få hålla på nått lag, men när de kommenterar tycker jag att det är deras skyldighet mot de som lyssnar/tittar att de är opartiska

By the way...Gött med två pinnar!!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Per HApps: Håller med dig! Jag lyssnade för några veckor sedan på herr Jonasson när TIK hade hemmamatch och det hördes tydligt att han önskade att motståndarna skulle gå i kapp, som om TIK inte är värda ett skavtt. För att i dag prata om instruktionsvideo för unga spelare för att MoDo spelar ut FBK. Han behöver inte direkt tala om vilka han håller på.... Sen kan han ju säga att han håller på båda lagen (TIK & Modo) och därmed leverera en lögn...

Nåja denna säsongen är väl sista chansen för MoDo att vinna SM på ett bra tag...
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
oraklet:
Ja, här gnäller alla på domarna när det i själva verket finns 5100 potentiella domare i Kempehallen.
I stället för pipa borde alla utrustas med mentometerknappar där man kan välja på vilket straff gästande lag skall få. För dom egna spelarna gör ju aldrig några fel.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Njut av de två vinnarpoängen och ha en trevlig lördag alla !
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Frisco: Jag kan förstå att Jonasson framstår som ikke MoDoit i jämförelse med den mycket hockeykunniga publiken i MoDo.
Som ju egentligen borde stå för dömmandet på matcher.

Tänk vilken parodi det skulle bli om en domare plötsligt skulle börja dömma ut folk så fort den annars så mustysta sittplatspubliken i kempehallen skriker !
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Per HApps: Jonasson är en typisk kappvändare. D.v.s han säger vad han tror publiken vill höra. Han inbillar sig såklart att hela Sverige håller på MoDo nu när de har Forsberg och Sedins.
Jonasson är en ikke önskad kommentator från min sida eftar alla gånger han suttit och drivit med Timrå spelare under pågående match i SR P4.

Samtidigt så får man acceptera att också en kommentator har känslor. Det är egentligen inte fel att de har det så länge de åtminstonde talar om vad som sker på isen. Sedan kan man visserligen diskutera hur de rapporterar om "vad som sker"..
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Per HApps: HAHA. Den störste beundraren av Z och Timrå någonsin... HAHAHA, vilket humorinlägg.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Satt föresten och lyssnade på Jonasson från Kempehallen.
Han är ju inte direkt en mästare på att dölja sina sympatier för Modo.

Vart är vi på väg om inte ens Sveriges Radios personal inte kan vara objektiva?
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Dream Team: Dom här två pinnarna är ljuv medicin mot den fasansfulla bakfylla jag dras med, nu kan man pilla navel och må gott resten av kvällen :)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
geggelundin: Hehe.. ett taktiskt genidrag, eller inte. ;) Osannolikt men förbaskat skönt.. gott att fira med ett par bira ikväll!!

Forza Timrå, alltid alltid!!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
På Tisdag så ska jag åka ner och vara på plats i Sydkraft Arena...

och även på Lördag... mot HV71 hoppas jag :-)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Lub:
Men Mora skall ABSOLUT inte underskattas på tisdag.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
fan va skott d vart 36-29
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Friskt vågat av Lule, rätt inställning och givetvis kul med 2 p till Timrå.. nu är vi bara 2 p efter Frölunda..
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
tik power: Luleå ville ha 2 poäng.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
falo:bra gjort zzzzzzzzzäta men ja fatta inte vafför dom tog ut målisen
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
TD:
Vilken gratispoäng vi fick av luleå. hehe
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
the_dude: Tack för bjudningen Luleå!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Brann det för Luletränaren eller? Ta ut målvakten i förlängning? Skönt med två pinnar iaf!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Starkt jobbat Timrå!!!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
the_dude: JIIIIIIIIHhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
jaaaaaaaaaa Zäta
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
lule ut med målvakten
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Nordgren åter med tacka Krykov
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
timeout lule
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Nordgren tillbaka
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Helt underbart! Kämpa för den extra poängen nu också!!!

Härligt med en vänding, nu kan man gå på krogen med gott humör som sällskap :)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
moerte: nu tar vi dom!!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
TD: Sånt här stärker ett lag. Bra!
Kommentera

446822 · »