1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596829 inlägg · 6213 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2008-02-02

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-02-02
Skarin: DU behöver vård? Ja det är väl inget mot vad i stort sett hela Timrås trupp behöver....

Ja hur det går i dagens match emot Luleå, spelar ingen roll. Det är lika bra att ridån är nere även under dagens fight. Så att vi kan börja på en ny kula efter uppehållet.

Då är det 11 matcher kvar och nu handlar det om att kriga om plats 5-8 tyvärr. Sen i slutspelet kan allt hända. Jag har varit bitter hela säsongen och nu orkar jag inte mer.

Att jag ska gå och vara bitter och låta mina agretioner kring Timrå denna säsong gå ut över mina näsrmaste är nästan patetiskt.

Jag hoppas laget går till slutspel, hoppas laget kan hämta sig efter alla skador och skadal rykten.

Vi blickar framåt emot nya tider, 08/09. denna säsong är redan slut. Inte ens ett guld kan få denna säsong att bli bra. Ärligt hur förtjänta är vi av guldet?

Slutspel är idioti, en rak serie där den som vinner serien vinner guld.

HV är det enda värdiga laget att vinna SM-GULD.

Jensen_12:

Nubben tänker på annat, 2008/2009.

Jensen_12: Vadå Agera??? lite sent för det, nu är det bara att köra med det vi har...

Skarin: Inte bra alls det här. Att Pärssinen är borta och Hahl har ont är väl illa det. Sen att Pyörälä ska missa matcher är ju spiken i kistan. Detta håller inte. AGERA NUBBEN! eller?

Skarin: Okej de var ingen rolig nyhet, Tenkrat lär iaf få spela med Hahl och nu kan Sundh visa vad han går för.

Snoop: Nej.

God natt. Eller god morgon om ni så vill.

Skarin: vaa, är inte Pyörälä med mot Luleå ?! :(

Det räcker tydligen inte med att vi har Jonte, Hynning, Pärssinen, Svensson och Koskinen frånvarande i dagens viktiga match.

En annan landslagsman vid namn Mika Pyörälä kommer heller inte finnas med på isen. Han vrickade tydligen foten mot Färjestad.

Lägg till att Hahl fortfarande har ont.

Jag behöver vård, eller nåt.

Luleå HF - Timrå IK 2008-02-02
Domare är:

RÅDBJER, Ulf

SVENSSON, Per (s), SANDSTRÖM, Jan

« · 977380