1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580907 inlägg · 6216 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24

« · 2411190 · » Till forumet


Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Finsnickeri kan väl inte räcka mot Luleås yxande?
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
T T: Hoppas på en trävlig match ikväll. Om vi lägger mycket ved på brasan kanske det medelpadska virket kan få det norrbottniska stålet att mjukna.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Villervalla: Om vi gör en lika platt förstaperiod som de senaste matcherna, ser jag gärna att Ante agerar innan perioden är slut. Nu när det är långt mellan matcherna och truppen mer eller mindre är hel måste det funnits oceaner av tid att testa formationer på träning.
-Menar inga superkavalkader, men flytta upp Hallonet istället för Dahlén tex om det kör ihop sig där. Lite liknande spelstilar, men dagsform kan tex göra mycket.
-In och gnugga powerkedja med Walli, Pääjärvi, Alvarez som är väldigt jobbiga och möta, och med handen på hjärtat varit bäst på att få till de längre anfallen. Även Wedin skulle kunna testas att kastas in i en sån kedja.

Bara några tankar, men orkar verkligen inte med ett typ 0-2 efter 1/2 perioder och sen gör man en jättebra sista och kommer nääästan ikapp. Det funkade i början men den matchutvecklingen är givetvis ett haveri i längden. Sänder helt fel signaler till truppen också att hela tiden behöva jaga upphämtning.

Tror det kommer bli otroligt tufft ikväll, men återigen väntar man med förhoppning på den där matchen där verkligen allt klaffar. Då tror jag vi är svårslagna.
Jonte får in några Rattieskott som studsar på ben etc och in i krysset. Hartmann får utdelning. PP-spelet går som ett snöre. Defensiven fortsätter som den gjort, och inte har en plattmatch. JJ/Rautio stänger igen.

Sitter 3/5 på denna så blir det bra :-)
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
empa11: nu ska jag vara seriös utan nåt träigt hittepåsnack. Ikväll blir det förlust!!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
empa11: precis! Försvarsspelet sitter, vi släpper in max tre mål per match! Nu vill man se att vi gör mer än två framåt också!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Tom Topp: Vi får försöka ta vara på att Luleå gjort näst minst mål i serien, har en bra känsla idag. Då skiter det väll sig
Forza Tik!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Boyce har 7 vinster och 2 förluster när han spelat mer än 5min per match. När Boyce får mer speltid innebär det större chans till vinst.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
DenRöda: Vill inte på några sätt försöka anti-jinxa här, men det KAN ju vara så att just Boyce har getts mer speltid när segern så att säga är på god väg eller redan varit klar 🙈😁👍
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
In Ante we trust!!😍
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar!!🎉🥳
Ge oss frid Å vinn i Delfinen ikväll 🙏🎉
Halleluja 🙏😇
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
T T: Jag tror på 3-2. Vi avgör i Fura mot Trä i sudden.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
SMÅLAND: Jag är lite försiktig och tippar 2-2 och vinst i förlängning efter uttagen Timråmålvakt... Dahlen avgör troligen med ett slagskott strax innanför blå...😏
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Karlsson74: stor risk att det går åt helvete ikväll.
Men hoppas ju naturligtvis på motsatsen!
Här får ni några synonymer att använda i värsta fall! 😀
www.typkanske.se/synonym/usel
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Då var det etablerat och klart.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
kulltorp:

17 % på powerplay och 4,20 på Timråseger på Svenska spel, känns som om Svenska folket underskattar Timrå rejält, jag tror ni fixar poäng ikväll.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Kapanen verkar åka över till USA tillsammans med resten av SHLs sportchefer. Dessa ska ha konferens och kika några matcher i både AHL och NHL. Johan Svensson menar även på att det kommer skrivas ett och annat kontrakt där borta under kommande vecka. Får vi se värvning då tro?
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Ser fram emot matchen ikväll, hoppas på en underhållande match! sen får man väl önska lycka till med men sen får hoppas på att vi går vinnande ur striden!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
DenRöda: Kapanen får smyga med Joulevi i resväskan!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Nooky: *stridhen ;)
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Nooky: Det blir en spännande match ikväll! Lycka till!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Ikväll vinn vi å imorgon ä dä party rabbuslingar 🎉😇🥳
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
SMÅLAND: Lika desperat på att få sälja som när man är ute själv och kör klassikern fem i två groggen 😆😋🤪🥳
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Rip Kirby: Frpn st idag intervju med ante: "Han berättar också att laget under veckan jobbat på att få fler "skitmål".

– Pucken ska in på kassen och vi ska in där och vara mer elaka framför motståndarmålet. Vi släpper in väldigt få mål, men nu ska vi försöka göra fler också, utan att släppa in fler. Vi ska behålla strukturen i backchecken och försvarsspelet, men ändå våga attackera hårdare i anfallszon."

Känns väldigt bra tycker jag!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Zäta75: Men med tanke på efter förra matchen att de gick på krogen så blev jag lite tveksam till rubriken, "Full trupp, så resonerar Timrå tränaren."
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Villervalla: 😄😄😄
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
3 poäng idag, så man får sova i lugn å ro tack
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Laguppställning: Luleå Hockey - Timrå IK
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Dubbeld: Kedja 1 o 2 väldigt lätta, kedja 3 o 4 väldigt tunga. Undrar om man måste sprida ut det?
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Dubbeld: ser bra ut!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Jadu: jag ser det så här, två konstruktiva och två som är jäkligt jobbiga att möta!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Tom Topp: Får hoppas det, tippar 5-0 förlust!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Jadu: Väldigt lätta vet jag väl inte med Lander och Wedin. Vinst eller seger ger hur som helst enorma utslag när det gäller tabellläget i kväll.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Jadu: du tar inga risker, ser jag!😝
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Woody: Lander har gjort ett jävla hästjobb hittills. Att spela med Pettersson och Dahlen i egen zon är inte lätt. Kommer bli extremt viktigt att Lander håller hela säsongen
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Woody: Lina 3 och 4 behöver ta sin roll kring det där att vara jobbiga nu ikväll.

Fjärde kedjan måste vara tunga. Röra om lite bland motståndarnas känslor och vinna alla kamper.

Tredje kedjan behöver trampa fart i grejerna och ta pucken till motståndarkassen.

Det finns kompetens att bidra med poäng även där så dom ska inte vara bekväma med någon 0-0 inställning.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
söder över: 2a linjan måste göra mål
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Woody: Vinst eller seger är alltid bäst!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Hahl Bundy 2.0: Men de är inte Johan Edlund
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Jadu: det enda tips jag har är att det kommer bli jämnt, jävligt jämnt!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Tom Topp: Ikväll förlorar vi med 1-5
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Ikväll skiter jag fullständigt i slutresultatet så länge vi spelar ordentligt och domarna inte har hasch i pipan som föregående batalj!

Giv mig frid inför kommande bortaturné.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Skönt med kommentatorbyte
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Andersson: Tål fan inte Johan hedlund
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Andersson: Let's empty the tank Boyz!!
Gärna några "fulmål" a'la legenden Sonnenberg.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Oj hjälp, vi har kassa domare ikväll, va beredd på det
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Kebab_House: Johan E-dlund. Same shit, different name😁😄🤣
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Nooky: offtopic, men nu har Börje Salming gått bort...😢
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Nu kör vi…
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
erathoo: Jävla skit. En legend.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Nooky: Det har vi varje match i SHL hahaha
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Kebab_House: Halloran har bra speed men han måste låta bli att tappa pucken på offensiv blå.
Låst ämne

« · 2411190 · »