1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582426 inlägg · 6215 ämnen

Luleå - Timrå IK 2003-01-09

« · 187129 Till forumet


Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Knylan: Kobent häst biter ihop bettet sträcker på huve i motgång för att ta upploppet...

Eller en hårt arbetande Märr för skogsbruk trycker ner hovarna sträcker på huve för att besegra de tyngsta lass, medans kusken sitter på timmer bunten och lugnt avnjuter en god kopp kaffe...

Nu biter vi ihop och stödjer laget, vi förlorade,,, än sen då, Vi kan med stolthet läsa tabbellen åt rätt håll i år, och inget lag kan vinna gämt, utan fila kvarnen så kusken får gott kaffe
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Knylan:
Nja, ramsorna som jag hörde idag har jag hört i många år från Delfinen.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Jag viker efter, nu är jag frustrerad. Just nu känns det som att jag skiter fullkomligt i att vi ligger tvåa i tabellen, förbannad som en kobent häst.

Lite suspekt att alla ramsor som Luleåklacken körde har vi också kört och har även kört en tid, bortsett från en som dom baitat rakt av från SSK. Jaja, kan ju vara slumpen, kan vara så att våran ramsrepertoar är fruktansvärt dålig (vilket den även är, till stor del), eller så saknar dom helt fantasi. Ej att förglömma att alla våra ramsor inte heller är ramsor som vi själva kommit på, vi har också sneglat på Bajen bland annat men om man snor ramsor från andra lag i samma serie så luktar det rutten björn. Luleå kanske har gjort det, kanske inte.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Tycker inte man kan skylla förlusten på Vinnerborg (även om det vore skönast att göra det).

Matchen vände när vi missade straffen.

Nu har vi spelat 2 "slutspelsmatcher" i rad och så har vi Brynäs hemma på lördag och det lär väl inte bli mindre känslor i den matchen.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Tjo hoppsansa, det var en period att minnas. Konstigt nog känner jag mig inte frustrerad, TIK kommer att vända, vill inte låta för SMÅLAND men jag tror fan det. Sjögrens matchstraff är väl ingenting att orda om, sen vad fan dom sysslade med nu i slutet, det vet jag inte förutom att det vart lite nävar. Hörde även "Vi hatar Timrå" från läktarplats, dom är för goa dom dära isprinsessorna.

Nu vill iaf jag se Sanny ta tag i det här, smälla på lite Lullare så har vi iaf hedern i behåll, eller kanske inte. Skitsamma, vi vänder detta, gärna lite mer fighting bara vi vinner och det inte blir några avstängningar, skador eller att spelkvalitén blir lidande.

Tur förresten att jag inte befinner mig i Luleå just nu, skulle tro att jag hade varit ganska uppe i varv och relativt lättretad...

Nä nu ska jag gå och skratta åt denna eländesperiod, sen se TIK vända detta.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Hälge: HÄRLIG... det menar du inte. Killen är kung.
Vilken världsmålis vi har.. =)
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Oden: Kapanen gjorde en härlig räddning på "Skuggans" styrning.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
erkiperki: Det får vi inte hoppas ;)
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Oden: Ok, då kanske det vänder
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
erkiperki: Båda lagen är lika bra , tycker jag. Bara det
att vi har fixat 2 kassar... det är jämnt.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Oden: Hur ser spelet ut?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Ett till jävla typiskt Timrå mååååååål.
Fan vad härligt.

FORZA TIMRÅ.. 0 - 2.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
erkiperki: Startsidan på telia.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Oden: Finn det något särskilt knep för att få igång hockeylive?, har beställt tjänsten men det fungerar inte
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Luleå komentatorn äääär för härlig: Ett jävla
typiskt Timrå mål.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
mike66: Henke 1-0 genom styrning.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
SMÅLAND:

Om du bott i Danmark så hade du både fått röka och dricka bira. Sverige är allt ett bra mesigt land.

Spola Kröken.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
El Maco:

Helt klart så måste direktimporten från Cuba ha ökat. Det är jag tvärsäker på. 10% mer i försäljning förra året för systembolaget. Timrå IK borde skriva ett sponsoravtal med Apoteket Röda Näsan.

Håckla sitter här bredvid mig och säger att han har hört på domustrappan att champagnen redan är slut på Apoteket Röda Näsan också.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Känner ni hur nervössvetten rinner i pannan o ryggen o röven......men lugn bara lugn ikväll vinner vi och återtar Serieledningen.........heja Timråååååhhhhh
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
mike66: Tänk den 15/2 vänder vi steken.....Timrå-Luleå och då är jag i ladan och spökar.....ha ha då blir det fest.....får man röka garre i ladan????
Blir jag insläppt i ladan,eller vad tror du????
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
El Maco: Ja drick hembränt o lingondricka....cigarrer har ökat 50% sedan Elitserien började,men jag är inte skyldig till det....
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
SMÅLAND: Joh.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
putteB: skön låt, nu längtar man till på lördag!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
mike66: Nä hä vike int ne mä.......Lulä-Timrå 2-4....trust me..
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
mike66: Ja men han jobbar upp sig.

Såg i tidningen igår att försäljningen på Systembolaget ökar. Har någon märkt om det säljs mer cigarrer?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Hälge: Ja det var lite "mouse" över SMÅLAND-inlägget. Brukar vara tuffare.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
mike66: Det kommer, han håller på att ladda just nu...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
SMÅLAND: Haru vike ne re? Såg inget "trust me"?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
nja tror timrå kör över lule 4-0 ev 4-1
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Usch ikväll blir det svettigt i kläderna......Luleå är ruskigt starka just nu.....men jag tror att vi vinner ändå.....4-2 till Timrå..
KÖR HÅRT!!!!

Älska Timrå IK ALLTID!!!!!
Kommentera

Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Imorgon kväll tror jag att det kommer att bli en tuff uppgift för Timrå i Luleå....efter 4-1 vinsten för Luleå mot HV71 borta igår så får vi vara nöjda om vi får med oss någon poäng hem....
Men som vanligt tror jag på vinst och 3 pinnar hem......
LHF-TIK 2-4..

Älska Timrå IK ALLTID!!!!
Kommentera

« · 187129