1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600111 inlägg · 6212 ämnen

Luleå - Timrå IK 2007-02-19

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Röda Tallen: Det ligger mycket i det du skriver att motståndarna får för enkla mål, att vi inte riktigt kan spela på resultatet. Att vi släpper till lite för enkla målchanser.

Men det är väl detta som är tjusningen med att vara kär i TIK. Det ska inte gå för lätt. Det ska vara nervöst in i det sista, match efter match ;)

Skarin: Ja det är väl så. :)
Det är ju rätt underbart de gånger ledningen håller!

F-n vilken skön seger igår...

Laken: Kan bara instämma. Resan hem från Luleå var väldigt skön. Segern var otroligt underbar, spec. när man såg frustrationen hos Luleås supportrar.
Jag gick med högburet huvud ut med ett härligt uppkäftigt flin på mina läppar, nickade elegant till alla lulingar o njöt.

Det var 1:a gången jag var där uppe o såg en match, däremot vet jag inte om jag vill möta Luleå i en ev. kvart, det är för långt.
Men segern satt som en fläskläpp, eller hur alla Lulingar?

Hahl Bundy: ... och ödmjukhet är en dygd :)

actionleif: Sant.:)
Ärligt talat lider jag faktiskt lite, men bara lite, med Luleå, tycker inte att dom ska behöva ligga därnere. Får hoppas att dom fixar det på VF:s o LHC:s bekostnad :)

Underbart med två raka segrar och framförallt att målskyttet kom igång igår. Pärssinen är guld värd! Vår viktigaste forward säger jag. Vill även hypa Styf - matchvinnare igen! Han har gjort 4 mål den här säsongen och samtliga är GWG... imponerande! Styfen har fått ta omotiverat mkt skit på slutet, men han är fanimej topp 3 backar i laget, efter Strålman och Sanny.

RocknRolf2: Saknade dig på forumet under matchen igår. Behövdes lite negativ kritik i flera lägen.

Pärssinen mycket viktig. Helt riktigt. Öppnar upp för de andra med sin förmåga att göra sin kille.

« · 837229