Nån som bryr sig om matchen? Jag kan iaf berätta att det bara är ett lag på isen (TIK), men trots allt så leder vi bara med 1-0... Aggresivt, rejält och hungrigt så här långt.
jojje_timrå: Höger klicka på den fil som spelas i spelningslistan välj egenskaper (properties) längst ner på den rutan som kommer upp står hela länken.
Kan inte ni som alltid delar på matcherna lägga till varandra på msn eller dylikt, så drygt att alltid sitta läsa flera sidor om frågor om länk till matchen varje matchdag.
MB: Men förmodligen kunde väl inte pappersarbetena göras förrän han skulle komma in till sverige. Du ska nog se ifall allt kunde ha gjorts tidigare så hade det gjorts.
Belthor: Spelar väl ingen roll, fan det har ju varit klart sen i sommras att han ska komma i oktober, han skrev inte på i måndags för Timrå direkt...verkar jävligt klantigt, men va fan vi står ju inte och faller med honom.
Vaddå tjafsa? det här är väl ett diskussionsforum? Och jag säger bara att jag tror att det ligger något annat bakom, det känns som de mörkar något, för att alla papper inte var klara det tror jag inte var något som bara upptäcktes i dag hux flux.