Oj vad tungt det var efter 6 min med 2-0 i röven, riktigt viktigt att Lundmark fick göra mål och att vi fick 2-2 så nära slutet på perioden, nu jäklar ska vi ta 3 poäng.
Blizzard: Rent hypotetiskt sett så vore det kul att se vad som skulle hända om Spud blev avstängd från båda böckerna. Vilka skulle få en slev av hans malplacerade självgodhet då? Brynäsboken är ju en lågoddsare, där huserar han ju faktiskt en del. Sen är det väl nästan bara Frölunda som har hyfsad aktivitet?
Jag tror på typ:
1,50 för BIF 1,95 för FHC
och slutligen 3.00 på att han skulle föra en monolog i sundsvallsboken eftersom jag förmodar att det är vad han skulle finna ligga närmast Timrå IK.
pefr: Lite av varje tycker jag. Perra har ju uppenbarligen bestämt sig för att checka tokhögt, det kan straffa sig rejält. Däremot så strular ju Luleå rejält i rensningarna. Det ser lite ut som att dom tycker att dom är för goda för att dra icingpuckar mot ett lag som Timrå. Hoppas dom fortsätter så.
MEN, helvete viken dålig start, dlöm inte det, den var pinsam och sjuk. Vad beror detta på kan dom inte tagga till, har dom dött inombords likt oss.....
pefr: Ha ha ha... Fy fan vad besviken kommentatorn blev. Jag skrattar ihjäl mig! Christer Jonasson: allt är förlåtet... Ärligt talat, kan dom inte byta arenor med varandra. Det är ju sjukt vad en dl har svårt att dölja sina sympatier
RocknRolf2: Hoppas PW har kommit in i matchen nu och börjar utstråla lite självförtroende för hittills tycker jag mest han ser ut som ett litet yrväder.
Olle: han hamnar ju i såna lägen hela tiden. han behöver inte ens vara bra på att skjuta, det borde ju blivit ett par mål på vilken sämre sorterad flippare som helst om han bara får iväg skotten på mål
John K: Äsch! Nu jobbar vi ju fast Luleå i deras zon mest hela tiden. Vi har ju haft fler högkvalitativa avslut på 12 min än vad vi hade på hela matchen mot Modo.
Ambroo: När nu TIK är så erbarmligt dåliga i hörnen så förstår jag inte varför dom alltid envisas med att sträva efter spel där. In framför mål för h..vete!
Smörgåsen : Absolut, håller med! Men vi ska också veta att vi ökat både i antal och engagemang sista åren. Det går åt rätt håll, definitivt! Vi var kassa, är typ bra nu och ska bli bäst, så småningom. ;)