Sgt:D: Borde ju ligga i denna tråd.....det är tydligen många ftg som vill bli kontaktade, och det är ju skrämmande att så inte skett, många bäckar små.......
Ja Ok. Jag hoppade lite imellan. Men IT & Marknad var ju Kenneth själv inne på så jag fortsatte av bara farten. Frågan kvarstår dock. Hur gör man för att inte tappa intäkter när ALLA annonsplatser inte säljs ut. Det är något som inte stämmer.
Dagens idrotts klubbar är att betrakta som privata företag och har man inga pengar NU kan man inte satsa sedan. TIK har lyckats med en långsiktig sattsning och all heder åt dem som varit/är verksam till det. Men man kan alltid bli bättre och som jag uppfattar det så kan det inte vara så svårt och ta lång tid att sno i hop ett avtal med ett eller två företag som köper annonsplats på hemsidan.
Knylan: Jag har också flera ggr kollat andra lags "prylar" och de har sån otrolig bredd på sina prylar, men samtidigt fattar jag ju också att hålla ett lager av så mycket kostar. Men iaf lite förnyelse borde väl ha kommit fram i webbshopen.
Kvasthilda: Detta är en bra tråd för reklamprylar som inte finns. Men nu är det ju så att det finns nya prylar men de ligger inte ute i Timrå IK:s webshop och vems fel det är vet bara de inblandade.
Att man är lite besviken på hur TIK har skött IT/reklam så verkar det väldigt futtigt gämfört med Brynäs IF. De har inte sålt ut reklam platserna på matchstället än.
Ja, men snälla du varför ska vi jämföra oss med dem ??? Vore det inte bättre att kolla in lagen som sköter detta på ett bra sätt istället. Som jag tidigare sagt låt ingen skugga falla på supporter klubben för de gör ett otroligt arbete..........
Jag tycker att det är kul med jämförelsen med Brynäs. Som sagt, det är väldigt kul att så många vill betala för att synas på matchdräkten även om det blir lite väl "ovitt".
Någon ogillade Milkoreklamen, jag skulle istället vilja framhålla den som ett lyckat exempel - ett företag med en logga i Timråfärger passar extra bra på dräkten.