Här kommer matchbilder från ikväll. Håller med om det som sagts här tidigare, Lhc svarade för en u s e l hockeymatch, de var inte värda 3 poäng! Skön seger!
Häärliga bilder, och stollen som stod för den bästa underhållningen fick du också med på bild;) Alltså han som låg på ismaskinen och spelade gura i periodpauserna.
Kolla länktipset och lägg märke till hur otroligt lite rödvitt det är ovanför Skarin, varför? Visst det finns säkert folk som står där ovanför och som skriker men jag vet att det ställer sig folk där som är helt främmande för att ens föra händerna i en vågrät rörelse för att klappa händerna, VARFÖR ställer sig dom där? Vi måste på något sätt skärma av där klacken ska stå och dom som inte tänker engagera sig ska stå, det går inte att ha så utspritt som det är nu, gemenskapen är obefintlig i min mening mellan dom i klacken. De enda jag ens vet namnen på är dom som står med mig i kärnan kring trumman. Nu är det nog också så och det har jag märkt att det inte direkt är så att dom som skriker och står utanför klacken eftersträvar att komma inåt på läktaren utan har sina platser där dom stått i ett flertal år. Men om vi vill kunna skapa en bättre stämning så skulle jag vilja att man vart mer samspelt, nu är det även så att ibland går det 2 olika ramsor samtidigt på grund av att dom som skriker längst upp och vi som står vid trumman inte hör vad respektive kör.
Det jag vill uppnå är att alla som vill skrika och engagera sig ska ställa sig vid trumman och uppåt så får männen som bara står där och förbannar sig över varför i helvete snorungarna viftar med flaggor ställa sig vid sidan av klacken. Det var stundtals väldigt dålig stämning igår...
"Kärnan" måste de väl tillhöra de som stått på samma plats i flera år i medgång som motgång, det är kärna det.
Kanske du Knylan och de andra i "hardgänget" borde sprida ut er bland övriga på läktarn och inte stå kloss i varandra, då får ni samtidigt lära känna nya supportrar.
badger: Givetvis inte direkt vid trumman men om vi säger läktaren uppåt från trumman sett. Fast det är också bra om man har många skrikande klackfolk utåt kanterna också som kanske kan få med mer folk.
Med "kärna" menar jag dom som står kring trumman beroende på att de flesta ramsorna startas just ifrån där, nu får jag väl återigen massa oförtjänt skit för att HF anses som divor och tror att allt kretsar kring oss. Givetvis är det inte så men faktum kvarstår och det är att folket kring trumman är dom som drar igång ramsor mest, och det är inte bara HF:are.
Jag blir lite irriterad på att en hel del småkillar och småtjejer ska smita upp och ställa sig kring trumman då dom ändå inte ser något men jag vet ju själv hur jag var i den åldern. Att stå i klacken var något riktigt coolt och jag märker ju att speciellt småkillarna tänker så. Men jag ser helst att dom står kvar nere vid sargen i några år till så att dom växt på sig och se något, det går att stå nere vid sargen och skrika också. Att skrika är inte bara förunnat klacken att få göra.
Knylan: Den dagen klacken bestämer över vart man ska stå i hallen, den dagen stannar jag hemma. Platsen ovan för trumman är kanske den plats som man ser bäst på, även om jag inte är nån skrik människa så vill ja väl troligast stå där jag ser bäst.
Redax 2: Jag är tyvärr inte en av dom som står i klacken. Däremot sitter jag på sittplats, är även delägare i ett företag som sponsrar Timrå IK med en viss summa pengar. Jag pratade bara för andra, som kanske känner så som jag beskrev.
Håller med om det som sagts här tidigare, Lhc svarade för en u s e l hockeymatch, de var inte värda 3 poäng!
Skön seger!