1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601643 inlägg · 6212 ämnen

Mif-såpan

Mif-såpan
Minsann! Farmen Christinas "Lookalike" är sur över att hans Malmoes rödkråkor inte blir tagna på allvar... Percy & co var arg för att media focuserade på något bagatellartat ekonomiskt brott... Barn hade kommit fram till grosshandlarmiljonären och undrat om han skulle sitta i fängelse nu? Snyft. För att inte prata om Percys 90-årige far som tydligen tagit illa vid sig att sonen Percy misstänks för ekonomiskt svindleri.
Vet inte varför.
Men jag tänker osökt på Staffan Westerbergs "Vilse i pannkakan" när jag ser den tragiska Mif-såpan på TV. Storpotäten är Percy!

Vinsten över Modo är det viktigaste som hänt denna vecka.

Slaget om elitserien fortsätter.
Blod, svett, tårar... "Aldrig har så få gjort så mycket för så många"
Älska Timrå IK!

Sv: Mif-såpan
Smokey:
Undrar hur tongångarna hade varit om MIF hade spelat bra!

Och vad händer med MIF om Percy åker in?

Trevlig fredag på er!

65Selander: Som den bortgångne giganten Anders Gernant skorrande skulle sagt:

- Hur ska det gå? Missa inte nästa spännande avsnitt av "Lödder".

Smokey: Vinsten över Modo är det viktigaste som hänt denna vecka.

Det hade varit betydligt viktigare att ha Nordgren och Mackan skadefria.
Det ser riktigt tungt ut framöver.
Agera nu NUBBEN innan det är kört. spelet på hemmaplan är riktigt oroande.

RST: Ähum... Du har helt rätt! Det viktigaste som hänt denna vecka är att Kapanen inte blev överkörd av någon illvillig Modospelare.
Du är min nya favorit! Given hedersmedlem i TIK-Bergslagen! mike! Rensa ångestlistorna! Vi har en bubblare;-)

Smokey: jag känner mig hedrad, är du säker på att Kapanen inte blev påkörd av gris Modo???.
Helt klart var segern oerhört viktig, en förlust och uppförbacken hade varit lång, Jag skulle tro att uppehållet kommer väldigt lägligt för oss.
Om vi kan ta 4-6 poäng innan uppehållet vore det otroligt starkt av TIK.

RST: Påkörd blir målvakter hela tiden. Det är den missade överkörningen som vi firar med Svartvit TV och valium stora som ishockeypuckar.

Helgens tips! Blanda groggar på sirap. Spriten räcker längre. Är du inte över 18 år? Läs inte allt som skrivs här på SpS.

Smokey:
Öööh..frågan är ju om det är huvudet man ska vara 18 eller är 18 år du menar??

« · 315067