1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599475 inlägg · 6212 ämnen

MIF - Timrå IK 2002-12-10

Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
jojo gott folk efter 5 raka borta förluster så har TIK äntligen vunnit, har inte TIK spelat i Malmö mer än 5ggr ?!?!??!

Vi har lärt oss gröthockeyn o NU vann vi!! Va gött!!

Jag sa ju att vi var tvungna att lära oss grötspråket, tyvärr!!

Nu krossar vi Link pinkarna på torsdag sen får vi vila från HS o hockey i flera veckor! Blir bra med tanke på elransoneringen!! :))

rådbjer:

Javisst är det härligt att stiga upp på mornarna och kila ut och hämta ST:n i 25 graders kyla. Nästan så man skulle kunna gå ut i bara långkallingarna och brynjan.

Apropå elransonering och andra världliga saker så vill jag bara upplysa herrskapet om en sak. En dator som står påslagen i 10 timmar gör utav med 1 kwh. Men det är det värt.

Grötspråket? Själv tycker jag det låter som om dom har satt en flodgroda i halsen dessa halvdanskar ;) Sista ES-omgången före juluppehållet men sedan så är det fullfart med start fr.o.m den 26/12 med ett dubbelmöte mot jumbo-Brynäs. Det blir hektiska mellandagar, 26, 29, 30/12 blir det besök i ladan. Den 29/12 med ett supporterderby på schemat, glöm inte det..

Tips: LHC - Timrå IK.......2 - 3

mike66: Va, har du såå mycket på dig??
Själv går man ut, 3 km till brevlådan, i den klädedräkt jag blev skapad i!!
Mötte grannkäringa efter 1,5 men hon är ju blind som tur är, men lite brydd blir man när hon sniffade i luften o sa: Är du ute nu rådbjer?

Hon är nog morsa till Daredevil :)))

Nää, vi syns väl i ladan framöver hoppas jag, annars.......

Tips: LHC - Timrå IK: 1-4

pettsson: Grattis till segern, det är alltid lika skönt att se Malmö förlora. Lycka till i fortsättningen!!!

Röglefan från skånelän........

Oooh ahhh Micke Lind..a k a Micke Michelangelo är en skön konstnär med puck och klubba. Går han mot högre höjder blir hans nya bostad Sixtinska kapellet. Denna säsongen måste vara en av karlns bästa. Gud pekade med sitt finger på Lind och gav honom en gåva som få andra har. Halleluja.

« · 172920