Modin i ST: – Nu är man är inställd på lockout och får försöka att hitta något annat. Jag vill inte gå ett år utan att spela hockey. Var någonstans spelar du om det blir lockout? – Just nu ligger Timrå närmast. Men blir det inget där är det inte omöjligt att jag spelar i en annan klubb.
LÖSER VI INTE DET HÄR ÄR DET F:N TA MIG SKANDAL...
Nästan så att man funderar på at gå in och finansiera det själv. Det måste väl gå att få några företag att sponsra Modin i TIK????
Otroligt att publiken buar när Lilja gör mål. Om det är några spelare i Timrås trupp man skulle tro att Luleåsupportrarna kunde unna ett mål åtminstone på försäsongen, så är det ju de som var med och gav dem det efterlängtade guldet för bara några månader sen…
– Nu är man är inställd på lockout och får försöka att hitta något annat. Jag vill inte gå ett år utan att spela hockey.
Var någonstans spelar du om det blir lockout?
– Just nu ligger Timrå närmast. Men blir det inget där är det inte omöjligt att jag spelar i en annan klubb.
LÖSER VI INTE DET HÄR ÄR DET F:N TA MIG SKANDAL...
Nästan så att man funderar på at gå in och finansiera det själv. Det måste väl gå att få några företag att sponsra Modin i TIK????