1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581011 inlägg · 6216 ämnen

Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29

« · 2017806 Till forumet


Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Ska vi ha något hugg på andraplatsen måste det nog bli en vinst här.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
T T: 8-1
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
NattSudd och Lönnå på högsta på grammofonen..
Röken å dimman ligger tät...
Dä känns som om man vore tillbaks till 70-tale...
Dä rinn lätt ikväll...
Lika lätt som dä rinn i Hanses kasse imorgen!
Fridens Liljor...Rid inatt...alla Timrådårar..😎✌🍹
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
SMÅLAND: Vilken härlig eftermiddag detta blir , en ganska korkad och väldigt otrevlig kallad man som jag tror på vinst , men lätt blir det inte .
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Clay.2: Men ta av dig offerkoftan nu och fokusera på hockey istället.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
T T: 4-1 till Modo är mitt tips.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
kulltorp: Rimligt. 2-3 måls övervikt i deras favör tippar jag
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
SMÅLAND: I eftermidda rinn e lätt! Nu kör vi ✊🏼
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
4-2 till Modo. Ev vinst är en överraskning men inte omöjligt. Hoppas domarna friar istället för fäller ikväll på smågrejer.

Ikväll är nog fasen en måstematch för Timrås chanser till topp 2
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Linkovich: Ja 3 alt. 9 p till 2:a-platsen är ju en viss skillnad så epitetet måstematch är nog ingen överdrift
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
mikenomad: ja, lite av ett defining moment vad gäller topp-2. Något som känns tveksamt, sett till konkurrensen. Löven är självskrivna, sen tror jag nog på modo (även om det mycket väl kan bli BIK). Timrå är bra, men lite för valpiga. Än så länge. Modo bör vinna i dag.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Bragd-Birger: Valpiga var ordet. Jag tror den mentala hälsan mår bäst av att acceptera det faktum att en HA-final för Timrås del är avlägsen. Det är dock inte detsamma som att möjligheten till happy ending är lika avlägsen. Jag tror våra möjligheter i en fortsättningsserie är stora och i ett ev möte med förloraren från HA-finalen skulle förutsättningarna vara väldigt öppna
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
mikenomad: Det blir misstag, men vi har ju också ett väldigt ungt lag. Och jag tycker att det blir bättre för varje match. Så jag ser också fram emot våren med tillförsikt!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Heisenberg: Redan nu har sågningarna börjat om Timrå , troligtvis vinner vi inte idag så låter det , Timrå är både det ena och andra . .
Vänta tills matchen börjar då viner piskan .
Jag tror att timrå vinner idag .
Kom igen killar.. ge inte upp hoppet .
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
mikenomad: exakt så jag tänker å. Ett mysscenario vore ju att möta ett modo som precis torskat mot Löven.
Frågan är hur länge BIK ska leka humla dock. Börjar bli rädd för att dom faktiskt är på riktigt.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Nu hoppas vi på ett gott slut och så vill jag önska ett Gott nytt år till ALLA härinne. Efter drygt 14 år som mikenomad härinne och ytterligare några under andra nick känner jag att jag nått slutstationen. Det är ingen specifik anledning som ligger bakom utan snarare långvarig söndring. Det finns ingen bitterhet i det här utan endast en personlig gallring i mina val av energidränering. Allt har ett slut och det här blir mitt, tack och hej
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Spännande ikväll! Modo cupen pågår för fullt i ö-vik. Timrås u-16 lag har blivit erbjudna ståplatsbiljetter till derbyt (modoklacken, de får ej ha på sig klubbjackor). Intressant att se hur många hormonstinna 15-åringar som nappar... utgår från att det gäller alla deltagande lag i cupen. Timrå (u-16) spelar för övrigt semi imorgon mot Ungerns u-16 landslag spännande!😃
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Clay.2: vilka sågar? Att tro på förlust är inte samma sak som att såga. Jag var nöjd med Timrås prestation förra derbyt, trots torsk. Gör man en bra prestation idag med är jag nöjd.

Men så klart att en seger inte på något sätt är omöjlig. Hänger lite på hur vi får fast dom, och hur väl dom lyckas få fast oss. Tar vi ledningen är det inte otroligt att den välkända timrå-darren infinner sig i modolidleden. Då brukar det gå lätt sen.
Men som sagt: Modo får betecknas som storfavorit.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
mikenomad: Så är det, högst sannolikt. Lagen framför går alldeles för bra för att vi ska hinna hålla det poängtempot då våra grundförutsättningar såg annorlunda ut från start. Modo och Löven har ju byggt för detta i flera år, vi blev istället tvingade att börja om från scratch i stort sett. Men tid finns det fortfarande, oceaner av tid. Vi brukar också ha för vana att göra vår bästa del av säsongen under den sista tredjedelen, fjolåret undantaget. Ju längre vi får jaga desto bättre känns det som, samt att Nubben måste försöka krydda till truppen en smula.

Det vore ju märkligt, annars. Om vi ska gå en hel säsong, som topplag, men att det på samma gång känts som att det aldrig riktigt tog ordentlig fart. Jag vill tänka mig att vi kan ha en peak kvar, att vi haft för vana att göra starka slutspurter har ju säkert att göra med att vi konsekvent jobbat med väldigt unga trupper där det naturliga är att det tar lång tid innan allt skruvats på plats.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
mikenomad: Jättetråkigt att höra ... vi kommer sakna dig som legend på HS men också som en av de klokaste och kunniga Timrå supportrarna på forumet. Outtrot är beyond cool, Hoppas innerligt att du ändrar dig en dag och signar in igen.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
mikenomad: nänänä du Mike,, nu tar du dej till sinnes och stannar kvar. Min enda vän här på HS. Blir jävulskt besviken om du ger upp.
Hade tänkt vi kunde ses och ta nån bira framåt vårkanten.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Nu rinn det lätt i strupuslingen, bloody Mary för hela slanten, jag ser en Timrå seger i spåkulan.
Skooal tame faaeen..
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Clay.2: Du har väl sågat på rätt bra själv innan? Timrå är inget utan Dahlén etc...
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Krossa Modo!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
mikenomad: Tråkigt! Under den korta tid jag har varit här så har du haft bra åsikter.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Sputnik: Hur går det i dag ?
Jag tror på vinst .
Dahlen gör säket mål idag .
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
mikenomad: Neeeeej! Du är och förblir en av legenderna här på HS. Så oerhört fattigt det skulle bli utan dig här. 😢
(Ingen diss till er andra som hänger här men skulle va tråkigt att tappa ännu en HS legend från forumet)
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
goleafs: JA KROSSA MODO!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
mikenomad: Riktigt stort tapp för boken och forumet!
Synd att det är just skribenter som du som försvinner härifrån!
All lycka och gott nytt på dig!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
jaaaaaaaaaaaaa🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
TIK-Lund: OJoj, svårare än så behöver det inte vara!
Det backspelet är nog inte Modo jättenöjda med dock*
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
DÄ RINN LÄTT IDA 🍹😂😂
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
SMÅLAND: Slashing.. jovisst.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Synct: 12 sek mer behövs inte i PP!!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Hopps för guds skull att inte zebrorna är köpta idag, men med den utvisningen så bådar det inte gott
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Synct: Bedrövligt passningsspel hittills
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
1-1 i billiga utvisningar. Ordningen återställd
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
BEDRÖVLIGA PP ..SKÄMS!!!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Men herregud Hardegård, nervös eller ?!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
SMÅLAND: Vi tappade allt momentum iom den billiga utvisningen.

Sedan måste första pp linan sluta att spela 90 sekunder och mer. Det håller inte
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
SMÅLAND: börja med andra kedjan i powerplay dalen måste vila
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Bra start, men utvisningen störde rytmen.
Lite otur i pp, spelet egentligen tillräckligt bra för mål i båda.
Slarvigt passningsspel, många onödiga missar. Harde verkar ha fått en felhookad klubba idag.

Liiite tunn centersida med både näsan och madsen borta. En playmaker in, och sen näsan på Wahlbergs fw-posse vore fint. Kom igen nu nubben!

Och kom igen Timrå!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
palleparling: Har ni tagit med egna domare från Timrå? Tycker att den där knubbiga domaren är farligt lik pizza bagaren nere i Timjåå land...
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Bragd-Birger: Ajajaj....inte bra med Lööke där. Nubben nu måste det nog breddas upp med spetsforward och center....
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Värsta tänkbara tappet, nu blir det tufft
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
JAAAAAA
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
TIK-Lund: mål .....
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Tar tripping efter solklar interference på hardegård precis innan, för helvete
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
KiefD: och ingen tvåa för armbågen
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
jaaaaaaaaaaaaa🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
roger_sundsvall: Boyce ä het idag!!! Han spelar på humöret! :D
Låst ämne

« · 2017806