Klart den ska vara lika trevelig,,,,,och OM!! vi råkar förlora rent hyppotetiskt tanke alltså,,,,,så är det alltid yttre omständigheter som inverkar,,,är alldrig målakten, eller någon annan som gör bort sig,,,Ja domarn kanske,,,,,,,,,,
Frasse: Driver du med mig eller står det 4-0?? Jag orkar inte följa matchen via radio eller online. Gud vad jag längtar till supp. matchen. Den vinner vi med Smokeys inställning. Nej till spriten dan före match....
Fint försvarsspel antar jag. Brithen sa att de skulle möta ett lag som inte kom för att spela hockey utan för att vinna, jag hoppas det laget kommer i andra och tredje.. Forza Timrå.
4 kvicka mål i första, Freddan var heltänd på isen och hyllades av Modoklacken samt den tappra lilla Timråskaran. Rådbjer är alltid skum när han dömer. Han ser ju lite knasigt som vi alla vet. Uppenbarligen får man inte tackla på ett visst sätt, då åker man ut. Enligt oss var det en helt regelrätt tackling som Källarsson gjorde!
En av matchens höjdare var ändå minimatchen i ena pausen då Timråskaran hejade fram Husum till vinst mot Modo med 1-0! De små tackade klacken när de skrinnade ut...
{Lars Marklund är hemma i Boviken och laddar om, efter en omtumlande säsong i SHL-laget Timrå. För tillsammans med nye huvudtränaren Olli Jokinen tog laget flera steg, men avslutningen blev dock turbulent med dubbla kontraktsbrytningar ... | Läs mer
Men nu tar vi 3 poäng,,,,,,
TIMRÅ IK ETT SÄTT ATT LEVA!!!!!!!!!!!!!!!