sen deras BP är ju inte heller den bästa 87,43% Färjestads BK 84,57% Frölunda HC 84,27% Brynäs IF 82,67% Skellefteå AIK 81,88% Rögle BK 81,68% HV 71 81,21% Djurgårdens IF 80,90% Timrå IK 80,73% Luleå HF 80,61% Linköpings HC 80,24% Södertälje SK 77,65% Modo Hockey
Hahl Bundy: Hursomhelst det här var en fantastisk eftermiddag tack vare hockeymannen som bor i timråland men är Modoit men som inte vågar stå för det så han väljer att vara i TIK forumet som Timråit för annars blir han inte tagen på allvar!
Det var längesen jag garvade så mycket. Måste har varit minst 2 dagar sen då jag pratade med pratarn per brev. :)
Hursomhelst det här var en fantastisk eftermiddag tack vare hockeymannen som bor i timråland men är Modoit men som inte vågar stå för det så han väljer att vara i TIK forumet som Timråit för annars blir han inte tagen på allvar!
Det var längesen jag garvade så mycket. Måste har varit minst 2 dagar sen då jag pratade med pratarn per brev. :)
Hahl Bundy: han har varit undercover och lurat hela Timrås forum. Vi måste se över vår säkerhet här inne. Sjukt imponerat av en modoit att kunna smälta in bland en massa rivaler på detta sätt.
h o c k e y: har hört att Israels underrättelsetjänst söker folk som dig, var beredd på att telefonen ringer med ett 972-riktnummer inom den närmsta framtiden.
h o c k e y : Men jag utger mig inte för att vara Modoit för att jag bor i Modoland. Min självrespekt är större än att utge mig för att stå för nåt jag inte är!
h o c k e y : Om man blir tagen på allvar eller inte, beror väl helt å hållet på vad man skriver?! Vräker man ur sig galla och skriver massa skit dagarna i ända.... ja då blir man inte tagen på allvar.
Att du nu har "ljugit" om att du är Timrå fan, när du i själva verket hejar på Modo. ... Ja det gör ju att jag inte kommer att ta dig seriöst framöver iaf.
Hahl Bundy: Med tanke på åsikter i arenafrågan som "de kan gå och se på Katterna om de vill ha en arena i Sundsvall", går det då att vara Timråsupporter och inte bo i Timrå?
h o c k e y :Varför ska du skriva om Modo i ett TIK forum? Varför inte skriva med dina egna supportrar?
Tagen på allvar? Tror du inte Paddan, Hellge, Poffa o några av de andra modoiterna blir tagna på allvar? Några blir det ju inte eftersom det trackas från bägge håll. Men hos dom flesta tycker jag att det finns en hyfsad respekt i allafall från mitt håll. Jag bor ju i Modoland.
h o c k e y : Det blir du pga det du skriver och inte det lag det står att du supportar. Det finns modoITER som är väl respekterade i detta forum. För att de beter sig som människor och respekterar andra människor.
Inte sagt att du inte gör det men av någon orsak måste du ju iaf ha blivit trackad...
T T: Spelar det någon roll om jag håller på Modo? Jag får väl ha åsikter om de båda klackarna ändå? Jag står inte i någon av klackarna och jag tillhör inte den skara idioter som står mellan klackarna för att provocera. Jag är en betraktare som hellre ser att Modo vinner än något annat lag. Tycker även att det är intressant att titta på det så kallade "klackkriget". Modo har många unga i sin klack och detta leder ibland till omoget beteende. Men det som är tragiskt är att samma beteende finns i Timråklacken och där är medlemmarna betydligt äldre.
sen deras BP är ju inte heller den bästa
87,43% Färjestads BK
84,57% Frölunda HC
84,27% Brynäs IF
82,67% Skellefteå AIK
81,88% Rögle BK
81,68% HV 71
81,21% Djurgårdens IF
80,90% Timrå IK
80,73% Luleå HF
80,61% Linköpings HC
80,24% Södertälje SK